1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 27 mei 2015

elke dag Schortjesdag / every day Apron Day

Er zijn een aantal kringloopwinkels in mijn woonplaats en er is één echte;
Klein Waterlooplein.
There are a number of thrift stores in my hometown, and there is one real one;
Klein Waterlooplein.


Het pand is tot de nok toe gevuld en afgevuld. Eigenlijk is het voor mij teveel van het goede. Laatst vond ik in de bak met het opschrift "Theemutsen" een paar schorten. Ze maakten mij nieuwsgierig naar de bak met het opschrift "Schorten". Navragen bracht me op de juiste plaats en dat is geen sinecure.

The building is filled to the rafters and more. Actually, it's too much for me. 
Recently I found in the bin labeled "Tea cozies" a few aprons. They made me curious about the bin labeled "Aprons". Enquiries took me in the right place and that's not easy.

En ik werd toch blij en dat was niet omdat alle kledingstukken in de aanbieding waren voor 1 euro. 
Wordt vervolgd!

And I became so happy, not because all the garments were on sale for 1 euro.
To be continued! 


 Kijk eens bij Sees Happy Home met een prachtige foto van eigenaresse Claudia!
Look at Sees Happy Home with a beautiful photo of the owner, Claudia!

7 opmerkingen:

  1. Wat schitterende vintage stofjes zeg. ´k ben erg benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave retro kleding! Ik ben ook benieuwd naar het vervolg ene... mmm... Lelietjes van Dalen een heerlijke geurbundel voor in de kledingkast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie patroontjes. Ga je ze nu ook dragen? :-)
    Wat ik ook fascinerend vind, is de gedachte dat al die spullies in jouw kringloop allemaal meegekomen zijn in de verhuizing naar het Nieuwe Land, ooit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé, om zo nog eens lekker te neuzen. De stofjes hebben mooie patronen, wat een vondst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave stofjes! Lijkt me heerlijk zo'n kringloopwinkel. Wij hebben een hele dure, en foute kringloopwinkel op het eiland. Je boft maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ageeth, volgens mij is er ergens iets fout gegaan. Het kan ook zijn dat het hier nog ergens ligt te slingeren. Stuur jij je adres naar mij dan stuur ik de puike postbode op pad. Goed dat je het even meldt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, die turkoise, wauw! Ik zou 'm met plezier dragen en zie ik gedachte mijn oma met zoiets lopen!

    BeantwoordenVerwijderen