1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 9 mei 2015

a flower from my aunt's garden

Een bloem van de Helleborus (nieskruid) uit mijn tante's tuin.
A flower of Helleborus (hellebore) from my aunt's garden.

Ruim drie weken geleden heb ik geschreven over mijn lievelingstante. Bedankt voor jullie lieve reacties. Afgelopen woensdag mocht ze naar huis na drie weken op de afdeling psychiatrie. Het gaat goed met haar.
Deze foto's maakte ik drie weken geleden. De plastic vorm is van een Mona toetje. 

More than three weeks ago I wrote about my favorite aunt. Thanks for your sweet comments. Last Wednesday she was allowed home after three weeks in the psychiatric ward. It goes well with her.
These pictures I made three weeks ago. The plastic form is of a Mona dessert.





4 opmerkingen:

  1. The flower is so beautiful!
    I am glad that your aunt is doing better... hugs to you! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloem!
    Ben blij te horen dat het beter gaat met je tante en dat ze weer thuis is.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te horen dat jouw tante weer thuis is! Prachtige bloem ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je tante weer thuis is.Ik ga de volgende keer eens kijken voor dat Mona toetje als ik in Weert kom,zo leuke lege potjes waar je snel en goedkoop een leuk vaasje van maakt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen