1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 13 april 2015

the postman brought sweet post 9 ~ twice from France

Ik heb echte post ontvangen uit Frankrijk.
I have received real mail from France.

Alet van Toilylu gaf een verrassende touch aan theedoeken van de Hema en maakte er ook een weggever van. En ik heb er één gekregen in een gezellige envelop. Dank je wel Alet,

Alet of Toilylu gave a surprising touch to tea towels from the Hema and it was also a give away. And I've got one in a cozy envelope. Thank you Alet!

Het effect met neon naaigaren en een knoop is echt geweldig!
The effect with neon sewing thread and a button is really great!

En ik kreeg "Lente" een tekening van Alet's hand, zo mooi!
And I got "Spring" a drawing of Alet, so beautiful!

Fijne post uit Parijs van mijn zusje Angelique (met foto's van mijn neefjes van 5 en 1).
Nice mail from Paris from my sister Angelique (with pictures of my nephews of 5 and 1).

Ik zie ze komend weekend weer!
I see them again next weekend!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post! Alet heeft het er weer een feestje van gemaakt!
    En wat fijn dat je jouw familie a.s. weekend weer ziet! Dat wordt aftellen Ageeth :-)
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I always say this to you: you get great mail! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post! En wat een leuke vooruitzichten xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne post heb jij weer in ontvangst kunnen nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijn vooruitzicht! Dat wordt genieten aankomend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuke post zeg!En fijn dat je je familie binnenkort weer ziet...

    BeantwoordenVerwijderen