1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 23 april 2015

smiles

Ik ging linksaf en kijk wat er van komt.
I turned left and see what happens.

Ik sloeg maandagochtend om 9 uur een keer linksaf waar ik normaal rechtdoor rijd. 
En toen stond ik bij dit veld met duizenden hyacinten
Stel je voor; de geur in de ochtendzon.

Monday morning at 9am I once went left where I normally drive straight
And then I stood at this field with thousands of hyacinths. 
Imagine; the smell in the morning sun.

Ik kreeg mijn allerlaatste verjaardagskadootje! En zo'n mooie!
I got my last birthday present! And such a beautiful one!

Vorig jaar stond er rucola in de kas. 
Nu zag ik het buiten de kas spontaan groeien.

Last year there was arugula in the greenhouse.
Now I saw it grow spontaneously outside the greenhouse.

En ik at mijn eerste Hollandse aardbeien (nog niet van eigen teelt).
And I ate my first Dutch strawberries (not yet home-grown).

9 opmerkingen:

  1. Dat was een omweg waard dat veld vol bloemen.Mmm aardbeien,moet er ook nog eens mee brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is je tweede naam Eliza? :-)
    Dat was een goeie start van de week in ieder geval.
    En nog zo'n mooi verjaardagscadeautje.
    En mmmmm aardbeien, teken dat het binnenkort zomer is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die bloemenzee, dan sta je wel even versteld denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een andere afslag nemen al niet kan opleveren! Prachtige plaatjes.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful moments! Glad you found them :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De onverwachte verrassingen zijn toch de beste!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig bloemenveld! Die zie je hier in België jammer genoeg niet zo gauw. Volgens mij moet ik de grens toch ook eens oversteken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ageeth hoe kan het toch dat ik je soms niet meer ken bijhouden ;-) Ik lees nu pas dit prachtige bloemenbericht!

    BeantwoordenVerwijderen