1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 9 april 2015

my happiness in pictures

Vijf bossen verschillende soorten tulpen maal negen tulpen per bos.
Five different bunches of tulips, nine tulips per bunch.

Voor de moeder van de beste vriend van jongste voor de opvang op zijn vrije Goede Vrijdag.
For the mother of youngest best friend where he could play on his free Good Friday.

En ruim de helft voor thuis.
And more than half for our own home.

Zo zag één van de rabarberplanten er eind maart uit.
One of the rhubarb plants (at the end of March).

De aardbeiplanten in de kas gaan bloeien.
The strawberry plants start flowering in the greenhouse.

De Moestuintjes van AH vonden op Tweede Paasdag eindelijk hun weg naar de potjes in de grond.
The Moestuintjes (means kitchen gardens) of AH found on Easter Monday finally their way into the pots in the ground.



Jongste (9) heeft na enig uitstel zijn spreekbeurt gedaan en dat is goed verlopen.
After some delay youngest (9) did his speaking engagement and it went well.

22 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal gezellig uit.
    Blij dat het buitenseizoen weer begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AGEETH, die oranje gieter... SUPERRR!!!
    Haha, en jouw tulpen natuurlijk ook, één van mijn lievelingsbloemen ♥!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Lungo van Xala. Die kon ik vorig jaar in de WK voetbal periode niet weerstaan in het oranje (en in de aanbieding)!

      Verwijderen
  3. Oh... ik zie nu pas die blauwe met dat extra kraantje ;-) GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die blauwe heb ik vorig jaar gekocht bij Kwantum. Waren er in allerlei leuke kleurtjes!

      Verwijderen
  4. Heerlijk zo'n bos tulpen. Gisteren in Amsterdam-Noord bij de bos stonden er grote bakken met tulpen aan de kade. Een mooi gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je blogpost met de foto's gezien; echt prachtig. Ze zien er zo perfect uit :-)

      Verwijderen
  5. Prachtig die tulpen!
    Oh en die oranje gieter, ik denk dat ik dezelfde bij Sissi boy heb gezien. Hij lijkt er in ieder wel heel erg veel op.
    Wilde hem heel graag kopen maar heb hem 'veel te verstandig' na lang twijfelen weer terug gezet.
    En ik wilde er ook niet de hele dag mee door de stad lopen sleuren.
    Heb er achteraf wel spijt van.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik houd niet van de term 'musthaves', maar dit is er wel een hoor!
      Ook weer zo'n geval van niet gebruiken, maar naar kijken ;-)

      Verwijderen
  6. Tulpen, vogeltjes, ik word er blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat de spreekbeurt goed is verlopen! De tulpen vind ik prachtig. Lekker fleurig en kleurig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n spreekbeurt is nog wel een ding hoor. Maar daar weten we allemaal wel wat van ;-)
      Narcissen en tulpen helpen ons de... Nou ja, Celena beschrijft het exact hieronder

      Verwijderen
  8. After this winter, it is a happiness well deserved! Enjoy xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige tulpen! Ik heb deze week ook m'n laatste AH potjes in orde gemaakt. Nu maar wachten.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rucola, broccoli en sla is binnen 4 dagen al boven, leuk!

      Verwijderen
  10. Altijd leuk om bloemen/tulpen in huis te hebben,hé!En die spreekbeurten zorgen soms voor stress,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wie wordt daar nu niet happy van. Lekker genieten zo.
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen