1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 6 april 2015

eggs for adults

Afgelopen vrijdag proefde ik chocolade eieren van Jamin.
Last Friday I tasted chocolate eggs of Jamin.

Mijn collega (en coördinator) Lucia trakteerde en er was een verklarende folder bij met de smaken. 
Als Opper paashaas wist ik dat er ruim voldoende chocolade in huis was. Maar ik vind de chocolade verstop eieren niet lekker. Ze zijn erg zoet en geven een vettig mondgevoel. Ze zijn ook niet voor mij.
Ik toog dus naar Jamin voor eieren met smaken als cappuccino, stroopwafel, banana split, puur advocaat, kokos, appeltaart en after eight.
En na de fotosessie met het prachtige vogelnestje aan ons huis verstopte ik ze.

My colleague (and coordinator) Lucia treated and there was an explanatory flyer about the flavors.
As Chief Easter bunny, I knew there was more than enough chocolate in the house. But I find the hiding chocolate eggs not tasty. They are very sweet and give a greasy mouthfeel. They are not for me.
So I went to Jamin and bought eggs with flavors like cappuccino, waffle syrup, banana split, dark eggnog, coconut, apple pie and after eight.
And after the photo session with the beautiful bird's nest on our house I hid them.






15 opmerkingen:

  1. Wat oogt dat vrolijk in dat nestje! Leuk gedaan!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg! Mijn oudste zoon eet trouwens ook geen 'verstop' paaseitjes. Hij vindt ze te zoet en niet lekker. Wij lachen dan altijd dat hij een snob is, maar eigenlijk heeft hij wel gelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je oudste zoon maakt gewoon een goede smaakontwikkeling door ;-)

      Verwijderen
  3. Vrolijke eieren in een mooi vogelnestje.
    Ben erg nieuwsgierig hoe de stroopwafel en de appeltaart smaakten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foldertjes waren vrijdagmiddag op bij Jamin. Het zijn dus verrassingseieren geworden ;-)

      Verwijderen
  4. Hihi.. Wat een leuke foto's. Nou, ik zou het wel geweldig vinden als ik zo'n vogelnestje zou vinden. Ben namelijk gek op chocolade. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er lekker uit... nee ze klinken lekker ;-)
    Ik ben ook niet zo van de "gewone" verstop eitjes.
    Leuk gedaan in het vogelnestje, toch niet bewoond hoop ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was ooit bewoond. Ik weet niet of de vogels nu al nesten aan het maken zijn. Soms gebruiken ze oude nesten opnieuw. Maar ik denk dat deze aan de te drukke kant van het huis zit en er is veel gesnoeid.

      Verwijderen
  6. Wat zien die eitjes in dat nestje er schattig uit!
    En ik verstopte ook de eitjes voor de kinderen, inclusief een Kinder-ei met prut-speelgoedje. We zijn overigens nog 1 ei kwijt geraakt, die kon ik niet meer vinden. :-s

    BeantwoordenVerwijderen