1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 3 april 2015

DIY paashazen / Easter bunnies 2 #easypeasy

Onze broodmand is inmiddels in de stemming voor Pasen.
Our bread basket is now in the mood for Easter.

Met de broodmand er bij voor de globale maten, scheurde ik een deel van een oud kussensloop. Zorg dat het ruim over de rand hangt.
Bij Jeanette van Hip en Kleurig zag ik deze Happy Easter poster. Zo mooi in alle eenvoud. We kunnen niet achterhalen wie de credits moet hebben. 
Ik vulde de rand van de stof met paashaasjes die op dezelfde manier getekend zijn.

With our bread basket nearby, I tore a part of an old pillowcase. Make sure that the fabric hangs over the edge.
At Jeanette of Hip en Kleurig (means Trendy and Colorful) I saw this Happy Easter poster. So beautiful in all simplicity. We can not figure out who should have the credits. 
I filled the edge of the fabric with Easter bunnies that are drawn in the same way.



Benodigdheden:
oud kussensloop/laken
kleurstiften

Supplies:
old pillowcase / sheet
felt tip pens



Ik gebruikte géén textielstiften. De bekleding is dus niet wasbaar.
I used no fabric markers. The coating is therefore not washable.

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Ageeth,
    wat geweldig! Superleuk dat servet voor de broodmand.
    Hele fijne Pasen gewenst.
    Groeten van Jeanette.
    P.S. Dank je wel voor het noemen van mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo inspireren we elkaar. Ik wens je ook fijne Paasdagen.

      Verwijderen
  2. Het haasje is i.d.d. erg leuk! Jammer dat hij niet wasbaar is, hij is eigenlijk veel te leuk! Misschien kan je hier ook een stempel van snijden :-) XxX
    P.S. Jeanette, mooi ontwerpje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou een leuke stempel zijn!
      En nog gefeliciteerd met je trouwdag X

      Verwijderen
  3. Heel leuk gedaan!Volgende keer met textiel stiften werken misschien dan heb je er langer plezier van,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die heb ik niet in van die mooie neon/pastel kleuren! En alles is niet voor de eeuwigheid ;-)

      Verwijderen
  4. De meest blitse broodmand die ik ooit gezien heb! :)
    Leuk opgevrolijkt met de neonkleurige konijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd wat mijn vier mannelijke huisgenoten er morgenochtend van vinden.

      Verwijderen
  5. Wat een super leuk idee zeg om de broodmand zo te versieren!
    Het konijntje is echt allerliefst! Mooi getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was geen tekenen! Echt tekenen dat kan jij!

      Verwijderen
  6. Leuk gemaakt dat servet voor het broodmandje! Dat maakt het helemaal Pasen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen