1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 22 april 2015

DIY business cards and more flowers

Ik heb mijn eigen visitekaartjes.
I have my own business cards.

Regelmatig ga ik naar kringloopwinkels. Ik zoek bij de spelletjes naar oude kwartetten met mooie afbeeldingen. Zo vond ik ook dit bloemenkwartet met afbeeldingen van onder andere voorjaarsbloemen, sierbloemen en veldbloemen. De speelkaarten zaten als nieuw in de verpakking. 
De kwartetkaarten van het spellenmerk Papita hebben een lichtgekleurde bedrukking aan de achterkant en lenen zich daardoor goed voor creatieve doeleinden.

I regularly go to thrift shops. I'm looking at the games at old quartets with beautiful drawings. So I found this floral quartet with illustrations of among other spring flowers, ornamental flowers and field flowers. The playing cards were as new in the package.
The quartet cards of the game brand Papita have a light-colored printing on the back side and lend themselves thereby well for creative purposes.

Ik maakte er mijn visitekaartjes van.
I made them my business cards.

Dit is de Alphabet Rolling Stamp Vol. 2 van Papyrus. 
Een paar jaar geleden via Etsy in Azië gekocht. 
En ik heb er al veel plezier van gehad.

This is the Alphabet Rolling Stamp Vol. 2 of Papyrus
A few years ago I bought it on Etsy in Asia. 
And I have a lot of fun using it.



Narcissen in onze tuin.
Daffodils in our garden.

14 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n visite kaartje.Jij hebt echt iets met bloemen,hé!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan, Ageeth, heel origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik gebruik ze op deze manier sinds een half jaar denk ik. Er is weinig meer echt origineel, maar dit is mijn touch ;-)

      Verwijderen
  3. Dat zijn nog eens mooie visitekaartjes zeg!
    Prachtig. Het bloemen kwartet leent zich hier goed voor.
    De stempel is ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee zeg! Ik raak helemaal geïnspireerd! Superorigineel visitekaartje.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn zo'n stempel! Ik doe het drukken van letters voorlopig met losse lettertjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit zijn wel hele kleine letters hoor! Losse zijn ook handig.

      Verwijderen
  6. You, as usual, are so very creative! Great idea xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een handige Alphabet Rolling Stamp! Ik heb zo'n mooi visitekaartje in mijn bezit :-)
    Hartstikke leuk om te zien dat je plezier hebt van het theelepeltje! En de extra reclame natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn nog eens originele exemplaren... ziet er puik uit!

    BeantwoordenVerwijderen