1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 18 maart 2015

patronen / patterns 2

Ik was bij mijn vader geweest en zag vanachter het stuur van de auto iets moois aan de kant van de weg.
I had been with my father and saw from behind the wheel of the car something beautiful on the side of the road.

Bij nadere inspectie was het een gesloopte vloer met daarop zeil of de achterwand van een aanrecht. 
De keer daarop was het verdwenen.

On closer inspection it was a demolished floorboard with linoleum or the rear wall of a kitchen counter
The next time it was gone.




14 opmerkingen:

  1. Mooi al die ´zonnetjes'. Super leuk motief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen Alet! Ik hoop dat de zon schijnt vandaag. Fijne werkdag, X

      Verwijderen
    2. Jij was er ook vroeg bij vanmorgen zie ik. Mijn werkdag was in orde maar de zon hebben we niet gezien vandaag. Lynn en Toine staan te popelen om de zonsverduistering te zien morgen (daar werd deze week uitgebreid over gepraat op school) maar als het net zo bewolkt is als vandaag zal dat feestje niet doorgaan ben ik bang voor.

      Verwijderen
    3. We hebben de hele dag de zon gehad :-) Hoop dat het morgen bij jullie ook zo is. Ik kan me de zonsverduistering van 1999 nog herinneren met onze oudste (toen ruim een half jaar oud) op vakantie bij een boerderij in Groningen (!).

      Verwijderen
    4. Ha ha, ik weet het ook nog, ik was voor mijn werk in een carrefour supermarkt aan de belgische kust in Middelkerke....

      Verwijderen
  2. Goedemorgen vroege vogels :) Gave retroprint!
    Hij stond daar voor jou! Ik hoop ook dat vandaag het zonnetje weer gaat schijnen, fijne dag vandaag, XxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is gezellig! Ik wens je ook een zonovergoten dag, X

      Verwijderen
    2. Vanmorgen was het wel erg vroeg maar over het algemeen ben ik inderdaad een vroege vogel oftewel een morgenmens ook als ik niet naar m'n werk ga.........

      Verwijderen
    3. Ik ook; voor iedereen uit mijn ding doen :-)

      Verwijderen
  3. I would like to have that in my house! I am glad that you captured it, before it disappeared!
    Wishing you a great day xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Your always positive feedback makes me smile. Thank you for that!
      And it is a very sunny day :-)

      Verwijderen
    2. Your blog makes me happy so I am glad that I can offer positive feedback xox

      Verwijderen
  4. Wat een vondst! Gister kwam ik deze site tegen op het net nav een patroon op pinterest: http://patterninislamicart.com/ Één grote schatkamer aan patronen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het delen, ze zijn prachtig!
      Ik volg je sinds kort via Bloglovin' en ik vind wat jij maakt en laat zien ook zo mooi!

      Verwijderen