1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 13 maart 2015

make a virtue of necessity

Masking tape, ik kan er geen weerstand aan bieden.
Masking tape, I can not resist it.

Middelste zoon was vanochtend opnieuw onverzettelijk; hij ging niet naar school (lees ook hier). En zo geschiedde het (niet). 
Ik werkte vanochtend en hij heeft thuis op de bank De Hongerspelen gelezen (het eerste deel van de trilogie van Suzanne Collins).
Vanmiddag heb ik van de nood een deugd gemaakt. Ik wilde al een tijd naar Buiten de Lijntjes in Wolvega. In verband met een verbouwing zijn ze morgen voorlopig voor de laatste dag open als echte winkel. 
Het was nu een mooie gelegenheid om twee keer 45 minuten samen in de auto te zitten en tot elkaar veroordeeld te zijn. We luisterden naar de radio en hebben gesproken over wat er speelt. Het was goed om samen te zijn.

Middle son was this morning again unyielding; he did not go to school (read here). And so it happened (not).
I worked this morning and he has read at home on the couch The Hunger Games (first part of the trilogy by Suzanne Collins).
This afternoon I made a virtue of necessity. I wanted to go to Buiten de Lijntjes (means Outside the Lines) in Wolvega. Because there will be rebuilt, the real store is tomorrow open for the last day for the time being.
This was a good opportunity to sit in the car together for twice 45 minutes and be sentenced to one another. We listened to the radio and talked about what is going on. It was good to be together.

Ik heb mijn enorme verzameling masking tape uitgebreid met deze twee beauty's.
En mijn zoon had nog nooit zo vroeg een Moederdagkado.

I have expanded my huge collection masking tape with these two beauties.
And my son has never had so early a Mothers Day Gift.



9 opmerkingen:

  1. oh, zo leuk!
    Om je mooie pakjes te versieren :) echt iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PotJanDrieDubbeltjes... wat een toffe washi tape! Ik vind het spijtig om te lezen dat jouw zoontje niet meer naar school wilt. Ik hoop zo van harte dat het tij keert! Wat is het leven soms zuur :-(
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die tape! Een eind rijden, maar dan heb je ook wat.
    Hopelijk krijgt je zoon snel weer goede zin, want bij een fijne jeugd hoort ook een fijne tijd op school toch.
    Succes en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spijt me om te horen dat het even weer minder goed op school gaat........
    Maar het leverde je wel een middag quality time met hem op, heeft jullie allebei vast goed gedaan....
    Nu maar hopen dat het snel weer beter gaat. Je scoorde prachtige Washi tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend dat het niet zo fijn gaat op school. Zowel voor jou als voor je zoon.

    Die tape is inderdaad erg leuk!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It ended up being a good day: very cool tape (ah! the potential!) and a date with a sweet man. Doesn't get any better! :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super erge leuke print! en de achtergrond is ook top!

    BeantwoordenVerwijderen