1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 28 maart 2015

Liebster Award

Een award! 
Marina van Marina's Geluk heeft mij met ogenzalf in het voetlicht gezet. Dank je wel Marina!
Met de Liebster Award worden beginnende, kleine blogs in het zonnetje gezet door beginnende, kleine bloggers.

Hoe werkt het met de Liebster Award:
je bedankt degene die jou de Liebster Award heeft gegeven en linkt naar haar of zijn blog;
geef antwoord op de elf vragen;
geef de Liebster Award aan elf bloggers en link naar hun blog. Deze blogs mogen niet meer dan 200 volgers hebben;
stel je eigen elf vragen aan degenen die je de Liebster Award geeft en 
stel hen vooraf op de hoogte.

Marina's vragen en mijn antwoorden daarop:

Wat vind jij het allerlekkerste om te eten?
Mijn Surinaamse kip massala met aardappels en ei, kouseband, roti en komkommerzuur, melkchocolade slagroomtruffels van Brouwer uit Lelystad, mijn MonChoutaart, sushi, een bord door mijn man gefrituurde McCain friet met extra zout, groene olijven, zure appelringen (snoep) en nog veel meer. 

Hoe hoop je dat je leven er over 5 jaar uit ziet:
Zoals nu en met de middelen om alle drie onze zonen de keuze te geven om aan een universiteit te studeren.

Wat is je favoriete bloem/plant?
onder andere vrouwentongen (Sanseveria), dahlia's, Lelietje van dalen, Lathyrus odoratus.


Noem eens een blunder, die je recent hebt gemaakt.
Daar weet ik oprecht geen antwoord op.

Welke leeftijd zou je altijd willen blijven?
Tot op heden is dat mijn huidige leeftijd. Ik kan me voorstellen dat er met het verstrijken der jaren een omslagpunt komt, maar ouder worden bevalt mij goed.

Wat is je favoriete seizoen?
Sinds kort weet ik dat zeker, de zomer!
Het Grote Genieten.

Hoe ziet jouw ideale vrije zondag eruit?
Ik heb bij mijn blogberichten labels en één daarvan is sun~day. Deze zon~dag / sun~day was een ideale!

Hoe zien jouw favoriete schoenen eruit?
Ze moeten allereerst heel erg lekker zitten en er leuk uitzien.
Vorig jaar heb ik sneakers gekocht die lopen als pantoffels, goed ademen en heel veel leuke reacties opleveren.

Waar gaat je volgende vakantie naartoe?
Wij gaan niet op vakantie om financiële redenen. Er is altijd wel iets wat we met zo'n geldbedrag willen, kunnen of moeten doen. 
In de ruim 10 jaren die we nu in dit huis wonen hebben we geleerd dat thuis een hele goede basis is en dat het allerbelangrijkste is om het daar naar ons zin te hebben.

Op welke blogpost ben je het meest trots?
Er zijn er heel veel waar ik trots op ben, vooral de DIY-ers.
Ik ben op een gegeven moment meer persoonlijke blogberichten gaan schrijven. Eén van de eerste gaat over mijn vader: pap / dad. Ik ben een beelddenker en geen schrijver. Wat mij betreft zegt één foto meer dan 1000 woorden.


Wat wil je meegeven aan je (toekomstige/denkbeeldige) kinderen?
Ik hoop dat ze de liefde in allerlei opzichten kennen en leren kennen en verbondenheid voelen met elkaar en alles om hen heen.
Ik hoop ook dat ze hun talenten zoeken, vinden en gebruiken.

mijn zonen in 2008
(foto door Suzanne)
Ik geef de Liebster Award aan twee bloggers:
Alet van Toilylu en
Marloes van By Marloes Thuis.

Dit zijn mijn elf vragen:
1.   Waarom ben je gaan bloggen?
2.   Wat levert het bloggen je op (een negatief en positief punt)?
3.   Welk (bord-)spel doen jullie thuis graag samen?
4.   Wat is je favoriete thuismaaltijd met het hele gezin?
5.   Welke films staat er in je top 3 aller tijden?
6.   Welke hobby's, bezigheden had je als kind?
7.   Wat is je beste kringloopvondst ooit?
8.   Op welk blogbericht ben je het meest trots?
9.   Heb je een wens voor je toekomst en wil je die delen?
10. Waar bezondig jij je aan (antwoord graag voor AL)?
11. Wat heb je vandaag gegeten (zaterdag of zondag)?

Only in Dutch, sorry!

8 opmerkingen:

  1. Hee Ageeth, leuk en interessant om te lezen. Leuk dat je hem hebt ingevuld! En inderdaad mooie blogposts, die waar je trots op bent.

    Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen, en hoe cool zijn die schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen,zo leren we je weer een beetje beter kennen,hé!Leuke schoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award! De foto's van die bloemen vind ik echt prachtig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congrats on your award- it is well deserved xox
    I was happy for Google Translate today and still got to enjoy your entry ;) Swedish and Danish, I can get by with. Dutch is still a bit of a stretch ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award. Wat leuk om te lezen zeg!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk om te lezen en je hebt er mooie foto's bij gedaan.
    De foto van je 3 jongens is prachtig! De één na laatste met je vader vind erg ontroerend.....
    Je schoenen zijn top, 'k wil best geloven dat die heerlijk lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Ageeth, je bent zo snel met het plaatsen van nieuwe blogberichten, ik kan je soms niet bijhouden... deze had ik dus even over het hoofd gezien. Uitgerekend DEZE ;-)
    Proficiat met jouw Liebster Award! Ik heb nog nooit een Award mogen ontvangen en voel me dus helemaal vereerd dat je deze ook aan mij geeft! Ik zal mijn best doen om op al jouw vragen een antwoord te geven. Bedankt XxX

    BeantwoordenVerwijderen