1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 31 maart 2015

birthday

Precies een jaar geleden ben ik begonnen met mijn blog. Kijk maar! 
Exactly a year ago I started my blog. Look!

En ik ben blij. 
And I'm happy.

Blij met de kleine uitdagingen die ik mezelf stel,
blij met de stok achter de deur,
blij met alles nog beter zien,
blij met creativiteit,
blij met alle reacties,
blij met Marloes van By Marloes Thuis
Celena van Outnumbered by Boys
Alet van Toilylu en vele anderen.

Pleased with the small challenges I ask myself,
happy with something that serves as a treat,
happy to see everything even better,
happy with creativity,
welcome all comments,
happy with Marloes of 
By Marloes Thuis,
Celena of Outnumbered by Boys,
Alet of Toilylu and many others.

En ik sta/stond voor het eerst op een blogroll en wel bij Vlasleeuwenbekje's OOTEETEE
Dat voelt stoer!
And I am/was on a blog roll for the first time, at Vlasleeuwenbekje's OOTEETEE.
That feels tough!


Ik heb mezelf letterlijk en figuurlijk zichtbaar gemaakt.
En dat blijf ik nog een tijdje doen!
I have made myself literally and figuratively visible.
And I continue to do for a while!


* het alledaagse zien
* see ordinary life


14 opmerkingen:

  1. Happy anniversary for your blog and what a lovely flover :-) What kind is it?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. How nice that you respond and thank you for your congratulations :-)
      It's a new kind of small daffodil.

      Verwijderen
    2. Ohh i see. :-) It rely looks nive and the sort it didn't mind having in my lawn :-D

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 1jarige jubileum! Altijd leuk om jouw stukjes te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je jarige blog!En doe nog maar even verder want ik lees hier graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat! Joepie!
    Dan hebben wij niet zo lang na elkaar ons blog opgestart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag, je blog mag absoluut gezien worden! Ik ben ook blij met jou Ageeth, van harte "PrOfIcIaT" met je jarige blog XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 1-jarige blog.
    Altijd leuk om te lezen, veel plezier met verder schrijven.
    En inderdaad, je kijkt nog bewuster naar alles.
    Dat is ook mijn ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy, happy birthday for your blog!!! You are doing a great job and should be very proud! May there be many years to come :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je eerste blogverjaardag!
    Jouw envelop arriveerde gisteren met de post, het was een feestje om te openen met al die confetti en extraatjes. Bedankt! Ik heb de tattoo al gebruikt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een jaar alweer, mag je super trots op zijn. Van harte met dit eerste kaarsje en dat er nog vele mogen volgen. Ik kom 'hier' met veel plezier en ik vind dat je een prachtige creatieve blog maakt en natuurlijk ben ik ook erg blij met jou! X Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je doet hetgoed, wantik lees je graag. Ga nog maar een jaartje door hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen