1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 15 maart 2015

a DIY and a countdown to spring give away part 4

Om de periode tot het begin van de lente op te fleuren heb ik gedurende vier weken elke week een weggever.
To brighten up the period until the beginning of spring I have a give away every week for four weeks.

Ik heb laatst een mooie ketting gewonnen (kijk hier). En ik ben er heel blij mee. Toch ben ik geen sieradenmens en ik draag alleen mijn trouwring (en bril). En sinds kort regelmatig deze.

I recently won a beautiful necklace (look here). And I'm very happy with it. Yet I am not a jewelry person and I only wear my wedding ring (and glasses). And since recently I wear it this one regularly.

Om te genieten van een mooie ketting (nieuw of een erfstuk) maakte ik deze DIY.
Ik gebruikte een A4 insteeklijst van de Hema (zonder glas). Ik plakte met een lijmroller oud behang op stevig papier en plakte er wat confetti op (Knot & Bow) uit het geweldige verjaardagspakket van mijn zusje. De ketting maakte ik aan de achterkant vast met wat masking tape.

To enjoy a beautiful necklace (new or heirloom) I made this DIY.
I used an A4 
pocket list of Hema (without glass). With a glue roller I pasted old wallpaper on heavy paper and I put some confetti on it (Knot & Bow) from the great birthday package from my sister. The necklace I fastened to the back with some masking tape.

Ik geef de ketting weg.
I give the necklace away.


Wil je winnen? Laat dan een reactie achter op dit blogbericht.
Het is wel de bedoeling dat je volger bent of wordt (het liefst op Bloglovin').

Want to win? Please leave a comment on this blog post.
It is the intention that you are or become a follower (preferably on Bloglovin').

Bij meer dan één reactie gaan we lootjes trekken. 
Mijn jongste zoon fungeert als notaris.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

If there is more than one reaction we draw lots. 
My youngest son act as notary.
I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is zaterdag 21 maart (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Saturday, March 21 (23:59 Dutch time).

Ik heb ooit een DIY gezien die me inspireerde tot deze, maar weet niet aan wie ik de credits moet geven.
I've once seen a DIY that inspired me to this one, but do not know who earned the credits.

6 opmerkingen:

  1. Goedemiddag op deze gezellige zondagmiddag! Ageeth wat heb je weer een leuke Give Away bedacht! Ook ik draag, net als jij, buiten ringen en brillen geen andere sieraden... Ik reageer omdat ik jouw tip van de HEMA insteeklijst super vind, ik wist niet dat dit bestond :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nog een kansje wagen.... Wie weet.
    Mooi 'schilderijtje' maakte je ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al de vorige drie aan mij laten voorbij gaan omdat ik ze ofwel al had of niet echt iets voor mij waren.
    Maar....voor deze wil ik wel mijn kans wagen!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! De lijst ziet er ontzettend leuk uit! Ik draag helaas alleen maar oorbellen, maar ik moest het toch even kwijt ;-). Ik denk dat je er iemand heel blij mee gaat maken. Fijne dag vandaag, X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is te leuk daar wil ik een kansje voor wagen.
    Het lijstje is heel mooi geworden.
    Aaf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag graag een leuke ketting en zo eentje heb ik nog niet dus ik waag nog eens een kansje.Leuk gemaakt om cadeau te doen.

    BeantwoordenVerwijderen