1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 7 maart 2015

a countdown to spring give away part 3

zwaluw van porselein / porcelain swallow by Liebe

Om de periode tot het begin van de lente op te fleuren heb ik gedurende vier weken elke week een weggever.
To brighten up the period until the beginning of spring I have a give away every week for four weeks.

Zo'n 25 jaar geleden wilde ik een tattoo laten zetten van een kleine zwaluw.
About 25 years ago I wanted to have a tattoo of a small swallow.

Mijn jongere jaren hebben in het teken gestaan van het afwijken van de norm. Destijds kwam ik wel eens in Harderwijk en in een obscuur deel was een tattooshop. Ik heb de knoop niet door durven hakken en dat had ook te maken met angst voor besmette naalden.
Inmiddels is het hebben van een tatoeage helemaal ingeburgerd.

My younger years have been dominated by a deviation from the norm. At that time I came regularly in Harderwijk and in an obscure part was a tattoo parlor. In the end I did not do it.
It also had to do with fear of contaminated needles.
In the meantime, having a tattoo is completely established.


Bij Sloppop Yeah kocht ik temporary tattoos. Ik heb drie verschillende:

At Sloppop Yeah I bought temporary tattoos. I have three different ones:


supercat

 awesomely awesome

don't forget to laugh

Wil je één van de temporary tattoos
Laat dan een reactie achter op dit blogbericht,
vertel wat je met tatoeages hebt en 
geef aan welke je wilt winnen.
Het is wel de bedoeling dat je volger bent of wordt (het liefst op Bloglovin').

Would you like one of the temporary tattoos?
Please leave a comment on this blog post,
tell whether tattoos mean something to you 
and
specify which one you want to win.
It is the intention that you are or become a follower (preferably on Bloglovin').

Bij meer dan één reactie gaan we lootjes trekken. 
Mijn jongste zoon fungeert als notaris.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

If there is more than one reaction we draw lots. 
My youngest son act as notary.
I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is zaterdag 14 maart (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Saturday, March 14 (23:59 Dutch time).

De zwaluw staat symbool voor hoop, trouw, vrijheid, een veilige thuiskomst en een gelukkig thuis.
The swallow symbolizes hope, loyalty, freedom, safe homecoming and a happy home.

12 opmerkingen:

  1. Die porseleinen zwaluw, is dat via een webshop te krijgen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht ze bij Le Diorama.
      Probeer Liebe shop (Denemarken).

      Verwijderen
  2. Wat lief van je dat je elk week iets weggeeft! Als ik echt tussen de drie tattoos moet kiezen, ga ik toch voor supercat omdat ie er zo stoer uitziet. Zelf heb ik geen tattoos en wil ik er ook (momenteel toch) geen. Wel vind ik het sjiek bij anderen, vermits er een betekenis achter schuilt. Mijn nicht heeft bv. een tattoo ter nagedachtenis van haar overleden vader. Dat vind ik dan zo mooi. Wel, ik zou jouw tijdelijke tattoo gebruiken om een voorwerp op te fraaien zodat ik een super stoer vaasje heb of iets dergelijks. :) Nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee Myriam!
      De give aways zijn leuk om te bedenken en uit te voeren. Ik lees graag de reacties (als interactie) en soms levert het een nieuwe volger op.

      Verwijderen
  3. Wat een leuk initiatief zeg! En wat een leuke zwaluw <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De zwaluw is een goed alternatief voor de ooit gewenste tattoeage.

      Verwijderen
  4. Geweldige give away Ageeth! Omdat ik al een "echte" tattoo heb wil ik deze wel graag winnen voor onze Mees ;-) en dan wil ik gaan voor de "supercat"! Zou hij echt superstoer vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nieuwsgierig naar je tattoo! Je doet in ieder geval mee voor Mees :-)

      Verwijderen
  5. Heb heel lang getwijfeld over een tattoo, heb er (nog) geen laten zetten.
    Ik wil wel eens zo'n tijdelijke proberen. En dan kies ik de tweede.
    Ik vind de zwaluw prachtig.........en met een mooie betekenis.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd naar wat je ooit in gedachten had als tattoo.

      Verwijderen
  6. I have 4 tattoos.... but the permanent ones. I have been collecting them since I was 18, with the last one at 43... ;) I am just glad that I thought about the sagging skin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Four, wow! You look like a sailor ;-) And on wisely spots, good for you!

      Verwijderen