1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 1 maart 2015

a countdown to spring give away part 2

kringloopvondst / thrift find

Om de periode tot het begin van de lente op te fleuren heb ik gedurende vier weken elke week een weggever.
To brighten up the period until the beginning of spring I have a give away every week for four weeks.

De tweede weggever is de nieuwste Mollie Makes, de Nederlandse versie.
Een inspirerend DIY tijdschrift over naaien, haken, breien, stijl en mode. 

The second give away is the latest Mollie Makes, the Dutch version.
An inspiring DIY magazine about sewing, crocheting, knitting, style and fashion.

"Living a creative life"


Wil je winnen? Laat dan een reactie achter op dit blogbericht.
Het is wel de bedoeling dat je volger bent of wordt (het liefst op Bloglovin').

Want to win? Please leave a comment on this blog post.
It is the intention that you are or become a follower (preferably on Bloglovin').

Bij meer dan één reactie gaan we lootjes trekken. 
Mijn jongste zoon fungeert als notaris.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

If there is more than one reaction we draw lots. 
My youngest son act as notary.
I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is zaterdag 7 maart (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Saturday, March 7 (23:59 Dutch time).

10 opmerkingen:

  1. Oooo, dit wiki Ik erg graag winnen! Ik doe mee. Ik volg je al langer op bloglovin'.

    Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige weggever! ;) Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een leuk boekje dus ik doe graag mee aan je give away!Dat ik volger ben dat wist je al,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een heel fijn boekje! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, de Molly Makes! Veel over gelezen maar nog nooit gezien. Ik loot gráág mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, ga zeker de andere give-aways nog volgen want deze heb ik al dus kan spijtig genoeg niet meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooooooh jaaaaaa, dat lijkt me leuk om te winnen!!! Al wel over gelezen, maar nog nooit echt in handen gehad. Ik heb net heeeeel veeeeel opgeruimd, dus er is weer plek voor nieuwe dingen!!!
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil graag weer een kansje wagen. Al vaker iets over gehoord maar nog nooit gelezen dus ben erg benieuwd........

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om tot de lente de boel wat op te fleuren met een weggever!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen