1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 11 februari 2015

wrapping gifts & StudioZakka Hartjesswap 2014 winteredition

Een kadootje voor onze kapster die een dochter heeft gekregen. 
Wij geven een Gouden Boekje om voor te lezen. 
A gift for our hairdresser who gave birth to a daughter.
We give a Gouden Boekje (Golden Book) to read out.



Een collega neemt binnenkort afscheid en krijgt een mand gevuld met kadootjes.
A colleague soon say goodbye and she receive a basket filled with gifts.



Een oud-collega was jarig en ze krijgt een vetbol met vogelvoer in de vorm van een kleine krans voor in de tuin.
A former colleague has her birthday and she gets a fat globule with bird food in the shape of a small wreath to hang in the garden.

Ik deed voor de tweede keer mee aan de StudioZakka Hartjesswap, 
de winteredition deze keer.
Dinsdag heb ik mijn pakje ontvangen, van "Bee" van Beesblaasblog
een handwarmer gevuld met rijst om in de magnetron op te warmen. 
Om in de wintersfeer te blijven is het gemaakt van stof met afbeeldingen van boomschijven.
Het toeval wil dat ik de vorige keer ook de inzending van Bernie ("Bee") kreeg.

I participated for the second time in the StudioZakka HartjesSwap (hartjes means hearts, to spread love), the winter edition this time.
Tuesday I received my package, of "Bee" from Beesblaasblog
a hand warmer filled with rice to heat up in the microwave. 
To stay in the winter atmosphere it is made of fabric with images of tree disks.
Coincidentally, the last time I received Bernie's ("Bee") contribution as well.

Bedankt voor je originele, lieve hart, Bernie!

Thanks for your original, sweet heart, Bernie!

8 opmerkingen:

  1. Je kan zo je eigen cadeautjeswinkel beginnen ;-) Het ziet er allemaal weer even feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan!!!!! Zie binnenkort ook mijn blog!!!! Ik ben ook weer zo verwend verrast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan stuurt ze ook nog onverwachts een leuk pakketje naar mij ;-) Echt heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen