1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 4 februari 2015

THE RESULTS of the third challenge ~ time flies #origami cranes

Op 2 januari stond ik met het eerste blaadje van de Flow scheurkalender in mijn hand. 
Ik vroeg me af wat ik ermee zou gaan doen en vooral met de andere 364.
Daarmee was the third challenge een feit.

On January 2, I had the first page in my hand. 
I wondered what I would do with it, and especially with the other 364.
Thus,
the third challenge was a fact.

Ik heb er een persoonlijke uitdaging van gemaakt. Ondanks de prachtig ge├»llustreerde quotes en inzichten heb ik de blaadjes van de maand januari gebruikt als origami papier (en ze eerst vierkant gesneden). 
Mijn uitdaging was om de tijd en het geduld op te brengen om het vouwen van kraanvogels in de vingers te krijgen. En dat is gelukt; ik kan nu bijna blindelings kraanvogels vouwen.

I made it a personal challenge. Despite the beautifully illustrated quotes and insights I have used the pages of January as origami paper (after I've made them first square).
My challenge was to spend time and patience to learn to fold cranes. And I succeededI can almost blindly fold cranes.

Alet van Toilylu wijdt eerdaags ook een blogbericht aan deze uitdaging. Ik ben nieuwsgierig!

Shortly Alet of Toilylu also blogs about this challenge. I'm curious!


Update van 7 februari: kijk bij Alet van Toilylu!

Update February 7: look at Alet of Toilylu!





time flies

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Need some? Geluk kunnen we allemaal wel gebruiken ;-)

      Verwijderen
  2. Wat zijn ze mooi! Die moet ik als ik iets meer geduld krijg, ook maar eens proberen te vouwen! Je kan daar een prachtig mobiel van maken! Of een lamp, of een... :-)
    Wauw XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg. Ik zou er een mooie slinger van maken. De eerste foto met het zonlicht is prachtig.
    Ik ben gisteren nog bij de boekenwinkel geweest en het is af. Alleen nog even een mooie foto maken......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nieuwsgierig! Na heel veel kraanvogels vouwen ben ik toe aan iets anders :-)

      Verwijderen
  4. Those are lovely.... what a great idea! :)

    BeantwoordenVerwijderen