1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 3 februari 2015

the postman brought sweet post 8 ~ Celena from Canada

Ik heb echte post ontvangen uit Canada.
I have received real mail from Canada.

Sinds augustus vorig jaar lezen Celena en ik elkaars blogs en laten we reacties bij elkaar achter. Celena is een Canadese en woont met haar Zweedse man en drie zonen in Montreal. In haar blog Outnumbered by Boys doet ze verslag van hun dagelijkse leven.

Since August last year, Celena and I read each other's blogs and leave comments. Celena is a Canadian and lives with her Swedish husband and three sons in Montreal. In her blog 
Outnumbered by Boys she writes about their daily life.

Er is een eerste keer voor alles en ik heb voor het eerst Canadese esdoorn thee gedronken.
Het deed me een beetje aan rooibos denken. Het ruikt en smaakt naar karamel met houttonen en ik vind het lekker. Het combineerde perfect met mijn eerste Snickers sinds jaren. 

There's a first time for everything and I had my first Canadian maple tea.
It reminded me a bit of rooibos. It smells and tastes like caramel with wood tones and I like it. It combined perfectly with my first Snickers in years.


Lieve Celena, bedankt voor je originele Canadese kado en lieve kaart!
Ik wens dat we nog lang met veel plezier bloggen en van elkaar lezen en zien.

Dear Celena, thanks for your original Canadian gift and sweet card!
I hope I can continue to enjoy your blog for a long time.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt lekker die Canadese esdoorn thee! En hemel ja, Snickers... dat is voor mij ook lang geleden.
    Hmmm... zet ik ook even op mijn boodschappenbriefje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am so glad that I could contribute to your Snickers moment ;) So very glad to hang out with you in blog land xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto en wat een leuk schaaltje (voor het theezakje).
    Klinkt lekker die thee.
    Leuk hoor al die 'feestjes' in je postbus, helemaal zo na je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wateren onwijs leuke post! Lijkt me lekker, die Canadese thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schaaltje voor je theezakje op te doen vind ik leuk en grappig.Van waar komt dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mamzelle Titoo via webshop Buiten de Lijntjes; maar daar nu niet meer verkrijgbaar.

      Verwijderen