1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 7 februari 2015

stempels snijden / stamp carving 4 ~ a pot


Ik vond een kleine koffiepot en maakte een stempel.
I found a small coffee pot and made a stamp.


Op de achterkant van de eerste kaart plakte ik een zakje met 
(hart-)verwarmende rooibosthee.

On the back of the first card I pasted a small paper bag with 
(heart) warming rooibos tea.

Deze kaart biedt een bakje troost of een kopje leut.

This card offers a cup of solace.

kleuren stempelinkt die ik voor de eerste kaart gebruikt heb 
(links boven is van de Hema)
stamp ink colors that I used for the first card (top left from the Hema)

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren, mooie stempel en hartstikke leuke kaarten.
    Je bent weer creatief bezig geweest zie ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimenten. Fijn hè, iets maken!

      Verwijderen
  2. Heel mooie stempel en knap gedaan met die twee verschillende kleuren over elkaar!
    Is dat dan gewoon eerst de oranje stempelen en de andere erover?
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er een foto bij gedaan van de kleuren stempelinkt die ik gebruikt heb.
      Die van de Hema raad ik af.

      Verwijderen
  3. What a great idea! You are always so creative! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd!
    De pot lijkt een beetje Klaas Gubbels-achtig 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind zijn werk zo mooi! Een paar jaar geleden heb ik een tijd een kopie van één van zijn stillevens met koffiekan in de keuken gehad. Er is vast een verband ;-)

      Verwijderen