1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 8 februari 2015

orange

Wanneer ik naar mijn werk ga en de auto geparkeerd heb, loop ik altijd langs dit oranje gebouw.
When I parked my car and going to work, I always walk along this orange building.





Je ziet de achterkant van theater Agora in mijn woonplaats Lelystad.

You see the back of Agora theater in my hometown Lelystad.

Het doet me altijd glimlachen met het vrolijke oranje in verschillende nuances.
Sinds een tijdje is het ook onze bioscoop.
Deze foto's maakte ik afgelopen dinsdagochtend om half 9.

It always makes me smile with the cheerful orange in different shades.
For some time now, it is also our cinema.
These pictures I made last Tuesday morning at half past nine.

architect: Ben van Berkel
ook bekend van / also known by De Zwaan (The Swan), 
de / the Erasmusbrug in Rotterdam

9 opmerkingen:

  1. Steekt mooi af zo tegen de blauwe lucht.
    En wat mij betreft is "orange, the happiest color"!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oranje is vrolijk: we hebben oranje vitrage, twee loveseats en retro spullen! En wat mij betreft combineert het met alles. Met de blauwe lucht vind ik het ook prachtig.

      Verwijderen
  2. The orange against that beautiful blue sky is so lovely! It would cheer my day! Have a good one xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I had brought my camera, not knowing that the sun and sky so beautiful would cooperate.

      Verwijderen
    2. That was so lucky! Have a great day!

      Verwijderen