1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 1 februari 2015

it's my party 1


Een fijne verjaardagskaart van mijn vier mannen. Dat doet een 51 jaar oud hart goed!
A lovely birthday card from my four men. It does a 51 year old heart good!






Thanks dear MarloesBy Marloes Thuis

Ik val maar met de deur in huis: ik houd niet van feestjes. Daar zijn een aantal redenen voor en ik probeer te vieren wat er te vieren valt. Maar vandaag is het mijn dag! 
Deze zondag is de ideale verjaardagsdag: iedereen is thuis en niemand hoeft de deur uit.
We hebben ontbeten met vers geperst sinaasappelsap, warme croissants en pistolets, roomboter en meer lekkers. Ik heb lieve, mooie kaarten gekregen en prachtige, fijne kadootjes en er is nog het een en ander onderweg.
Ik heb mijn zusje een tijd gesproken aan de telefoon.
De MonChoutaart die ik gisteren maakt is verrukkelijk. Ik ga met de mannen Vitesse-Ajax kijken op tv en hoop op een overwinning voor de laatste. En we gaan met z'n vijven uit eten.

I make my point: I do not like parties. I've got a number of reasons and I try to celebrate what is there to celebrate. But today is my day!
This Sunday is the perfect birthday day: everyone is at home and nobody needs to go away.
We had breakfast with freshly squeezed orange juice, warm croissants and 
hard bread rolls, real butter and more delicacies. I have received beautiful postcards and stunning, fine gifts and there are still a few things along the way.
I have talked some time with my sister on the phone.
The MonChoutaart I made yesterday is delicious. The men and I watch the football match Vitesse-Ajax on TV and hope for a victory for Ajax. And the five of us go out for dinner.

17 opmerkingen:

  1. Oh als ik dat geweten had dat je jarig was vandaag!Maar daarom maar via deze weg:proficiat en geniet van je dag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Je pakje was feestelijk genoeg ;-))

      Verwijderen
  2. Klinkt als een erg fijne dag! Mooie cadeautjes hoor. De ketting is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn hele fijne dag! Ik heb de jongens een goede tip gegeven voor een kadootje ;-)

      Verwijderen
  3. Graag gedaan Ageeth! Volgens mij heb jij een heerlijke, geslaagde verjaardag.
    En i.d.d. wat een mooie ketting! WoW!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marloes, wat een mooi pakketje heb ik van je gekregen. Geweldig!

      Verwijderen
  4. Klinkt als een heel fijne dag! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy, happy birthday to you! Hope your day was special xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wil ik ook wel 51 worden!
    Een verlate hieperdepiep voor jou ;-)
    Enne... Ik heb nog even....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd!!! Ik boemel hard op de 5 af!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We houden de trein niet tegen (stoomlocomotief zouden de mannen hier zeggen ;-)

      Verwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een prachtcadeau's heb je gekregen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen