1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 9 februari 2015

it's my party 2 ~ unboxing

Zondag 1 februari was ik jarig en 
in de week daarna heb ik nog meer verjaardagspost (uit Frankrijk) gekregen.
February 1st is my birthday and
in the week afterwards I got more birthday post (from France).

De envelop van Alet van Toilylu was gevuld met de prachtige gehaakte slinger, het notitieboekje met flamingo's, zelfgemaakte stickers, mooi papier en een lieve kaart.
Lieve Alet, een hele dikke merci!

The envelope of Alet of Toilylu was filled with the beautiful crocheted garland, the notebook with flamingos, homemade stickers, nice paper and a sweet card.
Dear Alet, a very big thank you!


Mijn allerleukste (en enige) zusje stuurde ook een feestje in een envelop. 
Er is zelfs nog een kadootje onderweg!
Dikke kus zus!

My very best (and only) sister also sent a party in an envelope.
There is even a gift on the go!
Big kiss sister!


12 opmerkingen:

  1. Jij bent langer dan een dag jarig!Dat is super om erna nog cadeautjes in ontvangst te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind ik ook zo leuk!
      De verrassingsenvelop voor jou ligt klaar om met de post weg te gaan.

      Verwijderen
  2. Mooie foto's!
    Je kreeg ook super leuke cadeautjes van je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke kus terug lieve zus! Laatste kadootje maar voor volgende maand bewaren, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The mail from your post box is so much nicer than mine ;) I just seem to get a lot of bills ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verwennerij! Heeft Alet die stickers gemaakt m.b.v. een papier pons?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ben ik zeker; verwend!
      Ik weet niet hoe Alet de stickers gemaakt heeft. Het vraagt om een DIY vanuit Frankrijk ;-)

      Verwijderen
    2. Ik vermoed dat ze plakplastic heeft gebruikt en een pons :-)

      Verwijderen