1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 22 januari 2015

vroeger / at one time ~ Kampen

Afgelopen zaterdag waren we in Kampen.
Last Saturday we were in Kampen.

Mijn man en ik hebben verkering gekregen in 1982 en in 1984 gingen we samenwonen in Kampen. Hij werkte daar en ik volgde het tweede jaar van de Sociale Academie (Maatschappelijk werk). We woonden daar één jaar.

My husband and I were going steady in 1982 and in 1984 we moved in together in Kampen. He worked there and I followed the second year of the School of Social Work. We lived there for one year.




Ik kijk anders naar de wereld dan vroeger en ik zie meer.

I look at the world differently than back then and I see more.




10 opmerkingen:

  1. Weekendje herinneringen ophalen dus.
    Mooie foto's en mooi weer zo te zien.
    We zien inderdaad andere dingen als toen we jonger waren,
    andere interesses en prioriteiten......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was een zonnige zaterdag!
      We waren er voor een snelle boodschap, maar wel leuk en associatief!

      Verwijderen
  2. Zijn jullie ook nog langs jullie oude huisje gelopen? Mooi hoor Kampen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We huurden illegaal een flat onder in een achterstandswijk en dat is afgebroken.
      Het historische Kampen is prachtig!

      Verwijderen
  3. That looks fantastic! I love little doors like that... almost like a doll house :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi leuk te zien de foto van gevel nummer 43 daar woonde een vriendin van me ken t huis dus ook. Grappig dat ik vandaag dit lees daar ik juist vandaag nav een stukje in de plaatselijke sufferd aan het nadenken was hoe je evt meer winkelend publiek naar Kampen kon krijgen. Helemaal trots ben ik als ik dan lees dat mensen Kampen een leuke stad vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Historisch is Kampen natuurlijk prachtig en met 'ouderwetse' nostalgische winkels, zoals een bakker, snoepwinkel en dergelijke, trek je een bepaald publiek.
      Leuk dat je reageert!

      Verwijderen