1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 5 januari 2015

the third challenge

the third challenge

Ik heb van Sinterklaas de Flow scheurkalender gekregen. Elke dag is er een quote of een inzicht van een schrijver, filosoof of denker. De citaten zijn prachtig geïllustreerd. 

Sinterklaas has given me the Flow block calendar. Every day there is a quote or an insight of a writer, philosopher or thinker. The quotes are beautifully illustrated.

Na 1 januari had ik al één dilemma: wat doe ik met deze pagina? Weggooien vind ik geen optie. De achterkant is blanco, dus als boodschappenbriefje voldoet het prima. Ik kan me ook voorstellen dat ik blaadjes van bepaalde data bewaar als verjaardagskaarten voor volgend jaar en ze als briefpapier gebruik. 
Maar op 1 januari 2016 heb ik 365 van die mooie papiertjes.

Heb je (een) enig idee? 
De afmetingen zijn ongeveer 13 bij 17 cm. Zonder de datum 13 bij 16 cm.

After January 1, I had already one dilemma: what do I do with this page? Throwing away is no option. The back is blank, so as shopping list it meets fine. I can also imagine that I use sheets of certain data as birthday cards for next and use them as stationery. 

But on January 1, 2016 I got 365 of those beautiful papers.

Do you have any idea
The sizes are about 13 by 17 cm. Without the date 13 by 16 cm.

Stuur mij voor 1 februari een foto van je idee (en laat het zien op je blog). 
Je hebt er geen Flow scheurkalender voor nodig, andere blaadjes voldoen ook. 
Ideeën mag je ook mailen of als reactie achterlaten op dit blogbericht.
Voor een blogbericht met de resultaten van de challenge wil ik graag een foto van je gebruiken. 

Send me before February 1 a picture of your idea (and show it on your blog).
You have no need for Flow block calendar, other papers also qualify.
Ideas you may also mail or leave a message on this blog post.

For a blog post with the results of the challenge I would like to use a picture of you.

9 opmerkingen:

  1. Misschien kan je er een spel van maken. Een soort kwartet zeg maar. Geselecteerd op seizoenen, quotes, kleur, onderwerp... vervolgens mooi uitknippen, plastificeren en spelen maar! Ik doe maar een gooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Origineel Marloes!
      En dan met een meisjesclub kwartetten ;-))

      Verwijderen
    2. Of je maakt er een mobiel van? En nee ik bedoel geen telefoon ;-)

      Verwijderen
  2. Wil ik wel mee doen met kwartetten..........
    Misschien kun je er een muurtje mee behangen want met 365 blaadjes kun je wel even vooruit......
    Ik ga er nog even verder over na denken en dan hoor je van mij...........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-))
      Als behang vind ik het ook leuk, een stukje!
      Ik ben ook aan het broeden...

      Verwijderen
  3. Verschillende wissellijstjes bij elkaar?! En dan ook regelmatig wisselen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb, denk ik, een leuk idee maar ben er nog mee bezig.
    Ik denk dat ik het woensdag kan posten............

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf!
      Ik moet ook nog foto's maken, dus neem je tijd!

      Verwijderen