1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 31 januari 2015

the postman brought sweet post 6 ~ Carla from Belgium

Carla van Ik maak het zelf nu vierde haar 100e blogbericht met zelfgemaakte weggevertjes.
Carla from Ik maak het zelf nu (means: I make it myself now) celebrated her 100th blog post with handmade give aways.

En zoals je ziet ben ik in de 'winning mood'. Ik ben de trotse eigenaresse van twee echte Ikmaakhezelfnu's. Het zijn twee ritstasjes in zwart met goud (op de foto's is dat niet goed zichtbaar) met de perfect gekozen voering in beige met grijze stipjes.

And as you see, I'm in the 'winning mood'. I am the proud owner of two real Ikmaakhezelfnu'sTwo zipper bags in black with gold (the pictures do not show the gold well) with perfectly chosen lining in beige with small grey dots.

Lieve Carla, op de een of andere manier hebben wij een goede verstandhouding en ik vind het leuk om te zien dat je geweldig goed overweg hebt leren gaan met de naaimachine. Mijn complimenten voor de afwerking en bedankt voor het weggeven! Het was een feest om je pakje open te maken.

Dear Carla, in one way or another, we have a click and I like to see that you have learned to get along great with the sewing machine. My compliments to the finishes and thanks for giving them awayIt was a party to open your package.

7 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Ageeth en ik ben blij dat je er al van alles hebt in gedaan om het te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg.
    Leuke cadeautjes om al een beetje in de stemming te komen voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk én ik heb weer een nieuw blog leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a treat... and great way to start your weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ageeth, ik kan je bijna niet meer bijhouden, hihi. Zo loop ik op schema en zo staan er weer een aantal blogberichten die ik over het hoofd heb gezien ;-)
    Wat een mooi cadeautje!!!

    BeantwoordenVerwijderen