1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 19 januari 2015

the postman brought sweet post 5 ~ Secret Santa and other season mail

Ik heb meegedaan aan de Secret Santa van Tess.
I have participated in the Secret Santa by Tess.

En ik heb post gekregen:
een kaart van Lieve van Onar Originals. Lieve tekent en als ik naar haar kaarten kijk, maakt ze daarmee de wereld mooier. Dank je wel Lieve voor je allerliefste wensen en de extra kaart.

And I've got mail:
a card from Lieve of 
Onar Originals. Lieve draws and when I look at her cards, thereby she is making the world more beautiful. Thank you Lieve for your dearest wishes and extra card.

En een envelop van Haaike van Le petit requin. Haaike maakte de kaart en schreef er attente persoonlijke wensen in. Ik ontving een prachtig notitieboekje met op de eerste pagina een handgeschreven recept voor brownies. Haaike heeft moeite gedaan om mij via mijn blog een beetje te leren kennen en dat deed mij goed. 

And an envelope from Haaike of Le petit requin. Haaike made the card and wrote thoughtful personal wishes. I received a beautiful notebook with on the first page a handwritten recipe for brownies. Haaike did bother to learn a little about me through my blog and that did me well.

Ik wacht nog op de derde Secret Santa envelop.

I'm still waiting on the third Secret Santa envelope.


Ik stuurde Secret Santa post aan / I sent Secret Santa post to :
TessEva en Patricia.

En van mijn blogvriendinnen Alet van Toilylu en Marloes van By Marloes Thuis kreeg ik ook lieve echte post.

And my blog friends Alet from Toilylu and Marloes from By Marloes Thuis I also sent sweet real mail.


van Alet

 van Marloes

Dank jullie wel!
Thank you!

9 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Ageeth! Jammer dat jij nog steeds op één secret kaartje wacht. Zo weet ik maar van één persoon dat ze mijn kaartje heeft ontvangen. Van de andere twee heb ik tot op heden niets vernomen en inmiddels verwacht ik hier ook niets meer van :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de indruk dat twee deelnemers niets verzonden hebben. Ook omdat niemand aan de bel trekt. Misschien ben ik voorbarig, maar het is al 19 januari.
      Het was wel erg leuk om te geven en te ontvangen :-))

      Verwijderen
    2. Ik wacht ook nog op mijn derde kaartje!
      De andere post ziet er hier wel leuk uit!

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen! Jij was de "moeilijkste" om een kaartje aan te sturen, aangezien ik jouw blog nog niet kende, maar juist daarom ook heel plezant, want zo leerde ik je leuke blog kennen!
    Jammer wel dat dat derde kaartje nog steeds niet is aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik geeft mezelf ook niet zo bloot op mijn blog ;-)
      Ik volg je nu via Bloglovin' en vind het leuk om je te lezen.

      Verwijderen
  3. Wat leuke post kreeg je. Erg jammer dat nummer drie niet is aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het heerlijk om fijne post te verwachten. Dus van dinsdag tot en met zaterdag loop ik verwachtingsvol naar de brievenbus en wie weet...

      Verwijderen
  4. Je krijgt altijd zulke leuke post. Leuk initiatief ook, secret santa!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What great mail! I wish you more happiness in your mailbox :)

    BeantwoordenVerwijderen