1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 18 januari 2015

the postman brought sweet post 4 ~ Alet from France again


Alet van Toilylu vierde haar 100ste blogbericht met een give away:
Alet of Toilylu celebrated her 100th blogpost with a give away:

Alet maakte twee enveloppen vol verrassingen, een Franse en één met een vleugje (Hollands) oranje. Je mag één keer raden welke ik heb gekregen afgelopen week.

Alet made two envelopes full of surprises, one French and one with a touch of (Dutch) orange. You may make one guess which one I got last week.


Lieve Alet, je hebt me al eens eerder fijne post gestuurd. Deze keer heb je me weer blij verrast. 
Dank je wel! Het is een feestje om te krijgen en de leuke spullen te gebruiken.
De Franse houten magneten pronken al op de koelkast. Ze zijn door Alet gemaakt.
Ik hoop dat we nog lang van je blog Toilylu kunnen genieten.

Dear Aletyou sent me once before nice post. This time you have surprised me again.
Thank you! It is a party to get and use the fun stuff.
The French wooden magnets show off already on the refrigerator. They are made by Alet.
I hope that we can enjoy your blog Toilylu for a long time.





Happy birthday Alet!

8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's maakte je. Het is altijd fijn om iets te ontvangen maar ik vind het ook super leuk om iemand iets te sturen en blij te maken.
    Nogmaals bedankt voor je felicitaties. Ik heb je envelop vanmorgen geopend en ik ben super blij met je kadootjes. Allemaal erg mooi. Het speldje is prachtig en ik ben fan van je slinger! Merci!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was gisteren een mooie heldere dag, ook om foto's te maken. Op de een of andere manier zijn de foto's nogal blauw.
      En je verjaardagspost: heel graag gedaan! Ik vind dat ook zo leuk om te doen! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt.

      Verwijderen
  2. Lekker verwend zeg! Geniet ze en een fijne week alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word graag verwend! Jij ook een fijne week.

      Verwijderen
  3. Oh ja... die Franse versie is ook top! Die Alet :-)

    BeantwoordenVerwijderen