1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 14 januari 2015

Mooi Goed

Ik deed mee aan een winactie van Fijne webadresjes.
I took part in a give away by Fijne webadresjes (means: fine webshops).

En ik heb deze theelichthouders van Mooi Goed gewonnen.

And I have won these tealight holders of Mooi Goed (means Pretty Goods).

Christian Kocx ontwerpt woonaccessoires. Industriële vormgeving is voor hem meer dan alleen design. Een product moet mooi zijn, maar ook puur, eerlijk en oprecht. Hij laat de Mooi Goed collectie in eigen beheer uitvoeren en verkoopt het via www.mooi-goed.nl.

Christian Kocx designs home accessories. Industrial design for him is more than just design. A product must look goed, but also pure, honest and sincere. He designed and produced the collection himself and sell it at www.mooi-goed.nl.



"Ik kan zoveel bedenken en maken als ik wil, maar als ik er iemand blij mee kan maken is mijn ontwerp pas geslaagd.", aldus Christian. 
En ik ben er heel blij mee! 

"I can think of and make as much as I want, but if I can make someone happy it is a successful design." says Christian.
And I'm very happy with it!

11 opmerkingen: