1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 8 januari 2015

a laundry basket ~ thrift finds

Op de onderkant staat 1988.
The underside mentioned the year 1988.

Ik liep langs een nieuwe kringloopwinkel en zag door een raam deze wasmand staan.
En kon er geen weerstand aan bieden. Ik maakte hem schoon in ons bad.

I walked past a new thrift store and saw these laundry basket through a window.
And could not resist it. 
I cleaned it up in our bath.

Ondanks mijn voorliefde voor kleuren en gebruiksvoorwerpen uit de jaren 60 en 70,
houd ik ook van pastels. 

Despite my love for colors and objects from the 60s and 70s,
I love pastels as well.

8 opmerkingen:

  1. Not just any pastel.... but TURQUOISE! That is a great find!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. As you can see, I use it as storage for yarn and I can enjoy it daily. Fine color!

      Verwijderen
  2. Prachtig Ageeth, mooie vondst! Mooie kleur ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vondst! En je bent aan het breien zie ik? Wat wordt het?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk mandje!Groot gelijk om het mee naar huis te nemen,het kan voor van alles dienen.

    BeantwoordenVerwijderen