1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 7 januari 2015

gluten free bars for the third time

Ik hou van verwennerijen, voor mezelf en anderen. Een mooi tijdschrift, echte post, chocolade. 
En ik sta graag in de keuken.
I love the delight of small treats, to me and to others. A beautiful magazine, real mail, chocolate. 
And I'm happy in the kitchen.


Ik maakte voor de derde keer de zalige repen van Marja. Direct na de gesmolten chocolade deed ik er stukjes gedroogd fruit (cranberry's, abrikozen en mango) op.

I made for the third time the sweet bars of MarjaImmediately after the melted chocolate I added bits of dried fruit (cranberries, apricots and mango).


Het ziet er niet alleen kleurrijk en mooi uit, het smaakt ook heerlijk!
It not only looks colorful and beautiful, it also tastes delicious!

En ik gaf mezelf een primula kado.
And I gave myself a primula.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad heerlijk uit! En je primula is ook top :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee om er fruit over heen te strooien. Ziet er vrolijk uit zo. En ik geloof je graag dat ze heerlijk zijn......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colours! Elements for a really nice day :)

    BeantwoordenVerwijderen