1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 11 januari 2015

DIY StudioZakka Hartjesswap 2014 winteredition

Ik maak echte post.
I make real mail.

Mijn Franse neefje van vier heeft zijn vinger tussen de deur gehad en dat is gelukkig goed afgelopen. Hij zal blij zijn met een kaart en pleisters van Buurman & Buurman.

My French cousin of four had a little accident and it fortunately ended well. He will be happy with a postcard and plasters of Pat & Mat.

Rosalie van StudioZakka heeft de vierde en laatste Hartjesswap georganiseerd: de Hartjesswap 2014 wintereditionIk deed eerder mee aan de falledition.

Ik maak onder andere een klein stempeltje met een van mijn laatste stukjes Japans stempelrubber. Ik kocht het een paar jaar geleden via Etsy bij talktothesunsuppliesNa een tijd kwam er een mooi pakje helemaal uit Japan. Haar stempels kun je kopen, ook via Etsy bij talktothesunHier is haar blog. Ik vind de foto's prachtig!

Rosalie of StudioZakka organized the fourth and final Hartjesswap: the Hartjesswap 2014 winteredition. 
I previously participated in the falleditionHartjes means hearts, to spread love. It is for residents of the Netherlands and Belgium only.

Among other things I make a small stamp with one of my last pieces of Japanese stamp rubber. I bought it on Etsy a couple of years ago at talktothesunsupplies. After some time a nice package arrived all the way from Japan. Her stamps you can buy, on Etsy as well at talktothesun. Here you can find her blog. I think it is wonderful!

13 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit. Lekker knutselen.
    Gelukkig valt het mee met je neefje en hij zal zeker blij zijn met de pleisters. Buurman en buurman zijn super leuk.
    Inderdaad erg mooi, de foto's op de blog van talktothesun.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest gisteren toch toegeven aan de griep. Er moet heel wat aan de hand zijn wil ik dan op bed gaan liggen. Fröbelen aan de keukentafel was een fijn alternatief.
      Buurman & Buurman hadden 15 jaar geleden al een grote fan aan onze oudste zoon. Toen was er niets aan merchandising en nam mijn man elke zondagochtend bij de VPRO een aflevering op de videoband. Geweldig zijn ze!

      Verwijderen
  2. You are so thoughtful... and creative :) Love your mail!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. My sister is always so thoughtful to our sons. She has set an example for attention while living at a distance!

      Verwijderen
  3. Veel plezier met de voorbereidingen van de nieuwe editie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jahaa....ik zit ook al te broeden....op een winterhartje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ga ik me voorstellen; een winterhartje! Klinkt leuk!
      Ik ben er ook nog niet helemaal uit.

      Verwijderen
  5. Buurman en Buurman is tof! Dat gaat je neefje vast erg leuk vinden! Misschien is de Instaswap wat voor jou, is een voorjaarseditie. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn al grote fan, inclusief mijn Franse zwager.
      Instaswap zal niet gaan; ik heb een mobiel uit de IJstijd! Dat is maar beter ook ;-)

      Verwijderen
  6. Waar koop jij die Buurman & Buurman pleisters? Ik heb alleen maar Jip & Janneke en Sesamstraat in huis... niet stoer natuurlijk ;-) Zijn overigens ook nog rot pleisters met veel plastic...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van de Kinderpostzegelactie 2013. Maar ook van plastic!
      Op fijne pleisters een smiley tekenen is soms ook nog leuk ;-)

      Verwijderen