1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 16 december 2014

the postman brought sweet post 3 ~ Marloes from Nijmegen (Holland)

Ik heb echte post ontvangen uit Nijmegen.
I have received real mail from Nijmegen.

Een cadeaudoos van Marloes van By Marloes Thuis.
Marloes en ik lezen sinds september elkaars blogberichten, laten reacties achter en 'spreken elkaar' regelmatig via de mail. 
En kijk eens wat een feestje in een doos ik gekregen heb. Zomaar, om het trouwe volgen.

Lieve Marloes, je hebt me blij gemaakt en ontroerd. Dank je wel!

A gift box of Marloes from By Marloes Thuis.
Since september Marloes and I read each others blog posts, leave comments and 'talk to each other' regularly by email.
And look what a party in a box I got. Just like that, for the faithful follow.

Dear Marloes, you made me happy and touched. Thank you!



Marloes heeft me gevraagd naar mijn lievelingsbloemen en 
dit theelepeltje met de afbeelding van de narcis heb ik gekregen. Mooi! 
Kijk ook eens bij GekOpBestek.

Marloes asked me before what my favorite flowers are 
and I got this teaspoon with the image of the daffodil. Beautiful
Also check out GekOpBestek (means: CrazyOnCutlery).

Alet van Toilylu ontving ook zulke fijne post van Marloes.
Alet viert trouwens haar 100e blogpost met een give away.

Alet of Toilylu also received such nice post of Marloes.
Besides Alet is celebrating her 100th blog post with a give away.

6 opmerkingen:

  1. Ageeth, van zo'n blogbericht vol lof ga ik blozen :-)
    Wat lief dat je verwijst naar GekOpBestek, vindt ook Yf superleuk!
    Blij dat je het leuk vindt, dat vind ik dan weer leuk ;-)
    Geven is nog leuker dan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben het met je eens; geven is nog leuker dan krijgen.
      Maar ik krijg wel heel erg graag dit soort fijne post!!!

      Verwijderen
  2. Een feestje in een doosje. Schitterend he.

    BeantwoordenVerwijderen