1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 28 december 2014

some festive season gifts


 Gompelemikkie! met tekeningen en stempels van Gertie Jaquet.
Gompelemikkie! with drawings and stamps of Gertie Jaquet.

Afgelopen zondag was ik in Amsterdam voor een workshop stempels snijden van Gertie Jaquet. Dit Gouden Boekje is net verschenen en ik heb het gekocht voor mijn Franse neefjes. Gertie heeft speciaal voor hen het titelblad opgevrolijkt. 
Vanmiddag zie ik mijn zusje en haar gezin weer.

Last Sunday I was in Amsterdam for a stamp carving workshop by Gertie Jaquet. This Gouden Boekje (Golden Book) has just been released and I bought it for my French cousins. For them Gertie enlived the title page with extra stamps and their names.
This afternoon I see my sister and her family again.


kadootjes voor mijn neefjes
gifts for my nephews

De harten en sterren vond ik via Pauline van PSnim bij Allerlievelings.
Hearts and stars I found by Pauline of PSnim at Allerlievelings.

En Yann krijgt het Rosti Mepal kinderservies dat ik gewonnen heb 
via Judith van Saved with style.

And Yann gets the Rosti Mepal children's dinnerware that I won
via Judith of Saved with style.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadootjes en veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer knap verpakt!
    http://mizolilie.blogspot.be/2014/12/prettige-feestdagen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk een Gouden boekje! Mees is er dol op en heeft er inmiddels een heleboel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is niet alleen Mees er dol op ;-))
      Ik geef regelmatig als kraamkado die van Meneer Mooi Weer!

      Verwijderen
  4. You are awesome at wrapping presents! I really appreciate that! The present is just as nice on the outside as on the inside :) Happy New Year to you and your family xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for your compliment!
      Happy New Year to you and yours too!

      Verwijderen