1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 18 december 2014

small present

Ik werk in een klein team samen met vijf collega's. Het is de gewoonte dat we elkaar, samen met onze wensen voor Kerstmis en het nieuwe jaar, een klein kadootje geven.
I work in a small team together with five colleagues. Each year we give each other a little gift, together with the best wishes for Christmas and the new year.

Soms is het kadootje de wens. In dit geval kreeg ik van Lucia een vetbolhanger voor de vogels in de tuin, met de wens dat 2015 een "vet" jaar zal zijn.
Ik vind het een erg leuk en origineel kado.
En ik kon het niet laten om mijn spuitbus met koperverf te gebruiken.

Sometimes the gift is the wish. In this case I got a fat globule pendant as bird food from Lucia, with the wish that 2015 will be a "fat" (as in "cool") year.
I think it is a very nice and original gift.
And I could not resist to use my spray with copper paint.


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie wens en kado. Erg leuk bedacht.
    Je koper versie is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Origineel hè!
      Vanuit ons keukenraam zie ik de vogelvoederplank en nu ook deze hanger. Mooi!

      Verwijderen
  2. Wat een leuk en super origineel cadeau. En hij is mooi zo, in koperkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net gekeken; hangt nog in de boom. Soms gaan andere dieren dan vogels er met de vetbollen vandoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Ageeth! Vorig jaar ging hier alles rotten door de slechte, natte, zachte winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your copper paint is a nice touch! Great idea for a present :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je wel! Ik heb de indruk dat de vogels het minder vinden. Eerst maar eens op een andere plek hangen.

      Verwijderen
  7. Leuke updates! De vogels zijn vast gek op het eten :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Daniëlle/Lisa, welkom! Vanochtend was de vetbol verdwenen en vonden we het plastic (gelukkig) leeggegeten terug. Een poes of vos.

      Verwijderen