1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 26 december 2014

Second Christmas day

Vandaag is het Tweede Kerstdag en zijn we met ons gezin thuis.
Today is Second Christmasday (Boxing Day). It is our second bank holiday and also an official Sunday. We are at home with the five of us.

We maakten een wandeling en namen bellenblaas mee voor onderweg.
We made a walk and took bubble blower for the road.




Ik heb vakliteratuur, de mannen kijken naar een voetbalwedstrijd op tv en 
we gaan straks gourmetten.
I've got professional literature, the men watching a football match on TV and 
later we go a fondue Bourguignonne.

14 opmerkingen:

  1. Fantastic pictures!! Your day sounds cosy- hope you have a good one xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's met die bellenblaas!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bellenblaas! De laatste 101 woonideeën probeer ik al een paar dagen te bemachtigen maar bij onze AH hadden ze hem nog niet... of hij was meteen uitverkocht, dat kan natuurlijk ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze gaan heel hard volgens mij. Hij ligt sinds dinsdag in de winkels.

      Verwijderen
  4. Wat mooie foto's. Leuk idee om bellenblaas mee te nemen.
    Ik heb hier gisteravond op de bank gezeten met de 101 woonideeen. ........ Erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste bellenblaas was al snel bijna leeg toen de jongste ging bukken ;-) We hebben gelukkig navulling!
      Hoe kom jij in Frankrijk zo snel aan de nieuwe en laatste 101?

      Verwijderen
    2. Ja goed he, we zitten sinds vrijdag bij m'n ouders in Groningen en ik had me moeder al even ingeschakeld......

      Verwijderen
  5. Bellenblaas blijft altijd leuk he! Mooie foto van de zwaan. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, bellenblaas is leeftijdsloos (wat mij betreft)!
      Ik denk dat 2015 het jaar van de zwanen wordt.

      Verwijderen
  6. Ooh heerlijk die tijdschriften... dan zouden van mij de mannen ook rustig voetbal mogen kijken :)
    Fijne laatste dagen van 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een nieuw tijdschrift heeft nog zoveel beloftes in zich, heerlijk vind ik dat!
      Jij ook fijne dagen!

      Verwijderen