1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 23 december 2014

our Christmas tree tells stories 3

Mijn zusje heeft jaren in Engeland gewoond en gewerkt. Zo'n 15 jaar geleden woonde ze in Londen.
My sister has lived and worked for years in England. About 15 years ago, she lived in London.

In die tijd werd onze oudste zoon geboren en vierden we een aantal jaren samen met haar Kerst bij ons thuis. Deze Engelse kerstboomhanger uit een klein winkeltje in Londen was een kado van haar. Elk jaar moet ik er weer om lachen.

At that time our oldest son was born and we celebrated a number of years Christmas with her at our home. This English Christmas tree pendant from a small shop in London was a gift from her. Each year it makes me laugh.

6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! En zo leuk om zulke verhalen achter spullen te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook schitterend!
    Een echte blikvanger in de boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha!! Dat is een vrolijkere!! Leuk al die herinneringen!!

    BeantwoordenVerwijderen