1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 20 december 2014

our Christmas tree tells stories 2

Als jongetje zag mijn man thuis deze kerstversiering in de boom hangen.
As a young boy my husband saw these Christmas decoration hang in the tree at home.

Hij is nu 52 en ze hangen sinds een aantal jaren in onze kerstboom.
He is 52 now and we hang them for several years now in our Christmas tree.

Ik ben blij dat mijn schoonmoeder ze bewaard heeft, 
lang nadat ze besloten had de kerstboom met goud te tooien.

I am glad that my mother in law has kept them 
long after she had decided to decorate the Christmas tree with gold.

8 opmerkingen:

  1. I have some old ornaments from when I was young as well... the boys cannot believe that they have survived since the dinosaur times ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's nice!
      In our family we reference than to the steam locomotive.
      So yours are older;-))

      Verwijderen
  2. Oh, dat vogelhuisje is echt bijzonder! Geniet van de kerstperiode :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat je schoonmoeder ze bewaarde; ze zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat ik ze mocht hebben. Gelukkig is mijn smaak in het algemeen een afwijkende en dat komt in dit soort gevallen goed uit!

      Verwijderen
  4. Zo leuk jeugdsentiment! Gaaf zeg die vintage kerstballen :-)

    BeantwoordenVerwijderen