1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 22 december 2014

I went to Amsterdam again 1 ~ a stamp carving workshop

kaart (met stempels van) / postcard (with stamps of) Gertie Jaquet

Gisterochtend ging ik met de trein naar Amsterdam voor een stamp carving workshop van Gertie Jaquet.
Yesterday morning I went by train to Amsterdam for a stamp carving workshop by Gertie Jaquet.





Op a Stamp a Day zie je alle stempels van de twee workshops op zondag. Op de eerste groepsfoto zie je mij aan het werk (grijs-blond met bril en rode koffiebeker) en op de foto daaronder sta ik ook.
Het was een gezellige workshop en Gertie leerde me nog een paar fijne kneepjes van het vak.

On a Stamp a Day you can see all stamps of the two workshops on Sunday. On the first group picture you see me at work (gray-blond with glasses and red coffee cup) and the picture below shows me too.
It was a great workshop and Gertie taught me a few tricks of the trade.

14 opmerkingen:

  1. Gave stempel. Is ook erg leuk om te doen he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooie stempels maakte je zeg! Knap hoor.
    Zoiets lijkt me hartstikke leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk maakte ik er één in de twee uur dat we bezig waren ;-)

      Verwijderen
  3. Leuke workshop! Nieuwe stempel voor ogenzalf?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Scherp opgemerkt! Iets voor een logo, maar ben gisteravond thuis aan een nieuwe versie begonnen ;-)

      Verwijderen
  4. Is leuk om te doen,zo'n stempel maken,hé!Rustgevend vind ik.Je hebt een mooi exemplaar gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik vind het ook rustgevend; geconcentreerd werken zonder ruimte voor muizenissen :-)

      Verwijderen
  5. Hij is mooi geworden! Je staat er leuk op op de website;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je wel! Ik heb thuis een grotere versie gemaakt (zonder de beperking van de afmeting van de Action gum).

      Verwijderen