1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 17 december 2014

een koekje van eigen deeg / a taste of your own medicine

 
Mijn jongste zoon heeft al jaren één beste vriend.
Zijn gezin krijgt wel eens wat van onze zelfgemaakte taart en dergelijke
My youngest son has one very best friend.
His family does get some of our homemade cakes and the like.

Vorige week kreeg ik van hen een kadootje. "Een koekje van eigen deeg"; een glazen pot met alle ingrediënten om koekjes te bakken. Er moet alleen nog een ei en 70 gram roomboter bij. Zo leuk en origineel, van dapeppa. Ik kreeg de chocolade kerstmix met lentilles in wit, rood en groen en chocochoups in goud.
Onder andere tijdelijk verkrijgbaar bij AH.

Last week I got a gift from them. "A taste of your own medicine"; a glass jar with all the ingredients to bake cookies. You add only one egg and 70 grams of butter. So cute and original, of dapeppa. I got the chocolate christmas mix with lentilles in white, red and green and chocochoups in gold.


literal translation "een koekje van eigen deeg": a cookie from your own dough

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk cadeau! Bedankt voor de tip Ageeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is a great idea.... and the packaging is so nice! Hope you enjoy what is inside ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me leuk om te krijgen maar ik heb in de toekomst geen oven maar of dat lang gaat duren daar twijfel ik aan...Heb je hem al gebakken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wacht tot de kerstvakantie (om in de stemming te komen, met de jongste van 9 denk ik). Die oven komt er vast wel, van de kringloopwinkel misschien?

      Verwijderen