1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 15 december 2014

alleen / alone

Het is maandagochtend en ik heb deze dag voor mij alleen.
It's Monday morning and I have this day for me alone.

Buiten is het grijs, nat en koud en binnen brandt de verwarming en is de kerstverlichting aan. Ik ben blij met de dag die voor me ligt, omdat ik alleen thuis ben.
Ik ben graag alleen en dat vond ik altijd verontrustend. Nu probeer ik het te zien als een familietrekje dat te maken heeft met Autisme Spectrum Stoornissen.

Outside it is gray, wet and cold and inside the heating is burning and the Christmas lights are onI'm happy with the day ahead of me, because I'm home alone.
I like being alone and I always found it disturbing. Now I try to see it as a family trait that has to do with Autism Spectrum Disorders.


Op de keukentafel staat de naaimachine klaar en ik leg de laatste hand aan mijn brievenbuswensen voor drie bloggers voor Secret Santa 2014
Ik maak meer Kerst en Nieuwjaarspost voor mensen in mijn omgeving. 
Nu eerst mijn koffie: hete melk, koffiepoeder en echte suiker. 
Zie je het eerste teken van de lente in mijn koffiekop?

On the kitchen table, the sewing machine is ready and I put the finishing touches to my letterbox wishes for three bloggers for Secret Santa 2014.
I make more Christmas and New Year mail for people around me.
First I drink my coffee: hot milk, coffee powder and real sugar.
Do you see the first sign of spring in my coffee cup?


5 opmerkingen:

  1. I LOVE having days alone at home... I hope that you enjoy yours!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk een dagje voor jezelf geniet ervan!
    En jij hebt ook zo'n mooi lepeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja... ik zie hem! Leuk! En wat dat graag alleen zijn betreft... ik vind dat op zijn tijd ook heerlijk :-) Geen radio, geen mamageroep etc. heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog eentje die het niet erg vind om af en toe alleen te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen