1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 26 november 2014

vroeger / at one time ~ family

begin jaren 70 / early 70s

Begin jaren 70 met mijn ouders en twee broertjes ter ere van het (eerste) huwelijk van mijn tante (het enige zusje van mijn vader). Mijn zusje Angelique was nog niet geboren.
Het was voor ons doen een chique huwelijksvoltrekking. Ik zou bruidsmeisje zijn, maar dat werd op de dag zelf afgeblazen, omdat mijn twee nichtjes dan gepasseerd werden. Dat was dan weer niet zo chique.

Mijn moeder heeft alle kleding - behalve die van mijn vader - zelf gemaakt. Ze was altijd bezig.

Early 70s with my parents and two brothers in honor of the (first) marriage of my aunt (the only sister of my dad). My sister Angelique was not born yet.
It was a chic wedding ceremony for us. I should be bridesmaid, but that was canceled on the day itself because my two nieces were then passed overThat was not so chic

All clothing is home made by my mother, except my fathers. She was always busy.

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende foto en wat zagen jullie er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn moeder zat avond aan avond achter de naaimachine. En er waren veel bruiloften in de familie in die jaren.

      Verwijderen
  2. Mooie familiefoto! De creativiteit heb je vast van jouw moeder :-)
    Jammer dat je op het laatste moment geen bruidsmeisje mocht zijn. Onze jongens waren bruidsjonkers, dat blijft je altijd bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)) Haar geduld heb ik niet geërfd.
      Ja, dat vond ik ook jammer en er werd niet zo veel uitgelegd.
      We zagen er in ieder geval piekfijn uit!

      Verwijderen
  3. Wat hou ik toch van zulke oude foto's. Ik kon vroeger urenlang mijn ouders en oma's fotoalbums door bladeren. En wat knap dat je moeder (bijna) alle kleding zelf maakte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn moeder was zo handig (zuinigheid en vlijt)!

      Verwijderen
  4. What a nice (and retro) looking family :) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lange blonde haren, heerlijk herkenbaar de mode van toen :) die korte broekjes; leuke foto!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo kort zijn de broekjes nog niet weer geweest ;-) Modebeeld zie je ook goed in de voetbaltenues door de jaren heen.

      Verwijderen