1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 18 november 2014

the winner of the give away 150 blog posts

Ik vierde mijn feestje voor 150 blogpost met een give away.
I celebrated my 150th blog post with give away.

Wat leuk om te lezen welke trefwoorden jullie voor je eigen feestslinger hebben gegeven.
De namen van de zes deelnemers zijn op lootjes geschreven, opgevouwen en in de cowboyhoed gedaan.
Mijn persoonlijke assistent, tevens jongste zoon heeft blindelings één lootje getrokken.

What fun to read what keywords you have given for your own festive garland.
The names of the six participants are written on drawing lots, folded and placed in the cowboy hat.

My personal assistant also youngest son has drawn blindly one lot.

En de winnaar is:
And the winner is:

Judith van/of Saved with style

Het lijkt doorgestoken kaart, maar dat is het niet. Afgelopen zondag heb ik een Rosti Mepal kinderservies voor neefje Yann bij Saved with style gewonnen.

It seems a setup, but it is not. Last Sunday I won a Rosti Mepal tableware for children for nephew Yann at Saved with style.

Ik ga aan de slag met je trefwoorden Judith: zwart, wit, grafisch, stippen, dieren en Noah, de naam van je zoon. En je ontvangt ook een gevulde envelop ter verhoging van de feestvreugde.

I get to work with your keywords Judith: black, white, graphic, dots, animals, and Noah, the name of your son. And you will also receive a stuffed envelope to increase the fun. 

8 opmerkingen:

  1. Proficiat Judith! En wat een leuke manier om lootjes te trekken met zo'n geweldige persoonlijke assistent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij deze feliciteer ik Judith.
    Je hebt trouwens een erg leuk servies voor Yann gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, gefeliciteerd Judith! En je won een leuk servies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat, echt?! Wat leuk en oh my, wat toevallig. Echt heel gaaf, ik ben benieuwd naar het resultaat :-D. X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben spullen aan het verzamelen voor je slinger en ik ben ook benieuwd ;-)

      Verwijderen