1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 12 november 2014

the second challenge THE RESULTS


the second challenge
THE RESULTS

Alet: Toilylu



Marloes: By Marloes Thuis



van mij/by me (met inspiratie van het/with inspiration from the www)

What day is it ?, asked Pooh
Today, squeaked Piglet
My favorite day, said Pooh

A.A. Milne

Alet en Marloes, mailen jullie welke je de mooiste vindt? Het mag ook een top drie zijn.
Alet and Marloes, let me know by email which one you like the most? A top three is allright as well!

4 opmerkingen:

  1. Wow wat is je vosje mooi! (het is een vosje toch?). Super leuk gedaan.
    En zoals ik al eerder zei: applaus voor ons alle drie. We hebben weer goed ons best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is een mooi vosje. Niet zelf bedacht, wel zelf gemaakt.
      Ik ben in ieder geval al heel veel soorten bladeren aan het drogen voor volgend jaar ;-)
      Genieten hoor, wat jullie gemaakt hebben. Verschillende technieken.

      Verwijderen
  2. Oh, Leuk Ageeth! Ik vind die met dat vosje erg leuk! Maar... jouw vorige kaart (muizenissen) vond ik ook super! Waarom heb je die er niet bij gedaan? En... we hebben het i.d.d. weer mooi gefixt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze gaaf! Zo zie je maar wat de natuur je cadeau geeft.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen