1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 16 november 2014

dearest sister, happy birthday to you

Liefste zus,
je was het allereerste allermooiste kado in mijn leven.

Dearest sister,
you were the very first very best present in my life.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Congratulations on your birthday!

Vandaag 41 jaar geleden ging ik huppelend naar school en kon ik iedereen die het maar wilde horen vertellen dat ik eindelijk een zusje had gekregen. 
Ze werd vernoemd naar oma Annigjen, de moeder van onze moeder. Ik mocht kiezen of haar naam Anneke of Angelique zou zijn. 
Het werd Angelique en dat is handig nu ze na allerlei omzwervingen in de wereld al weer jaren in Parijs woont. 

Today 41 years ago I went running hopping to school and I could tell anyone who would listen that I had finally got a sister. 
She was named after grandmother Annigjen, the mother of our mother. I was allowed to choose of her name Anneke or Angelique would be.
It became Angelique, which is useful now she lives already years in Paris, after many wanderings in the world.

ons kado/our present
Dusty Green etui (make up bag) Tree House van/by Keecie
gekocht bij en foto van/bought at and photograph of Mamzel

We gaan met de zelfgemaakte MonChoutaart naar mijn vader 
in het woonzorgcentrum en vieren een klein feestje.

We go with the homemade MonChoutaart to my father 
in the residential care centre and have a little party.

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je zusje. Grappig ik heb hetzelfde leeftijdsverschil met mijn zusje als jij.
    Kan met het ook nog goed herinnneren toen ze geboren werd, als de dag van gisteren.
    Angelique zal wel erg blij zijn met jullie kado, ik vind het erg mooi.
    En ohhh Monchoutaart, j'adore!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PrOfIcIaT met je zusje Ageeth! Leuk cadeau ook, geweldige print in een super kleur... Dusty green!
    Fijne dag samen met familie en MonChoutaart :-) XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees het met een grote glimlach, dat maakt m'n dag nog fijner! De taart ziet er heerlijk uit, lekker samen gesmuld hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet tribute! Happy birthday to your sister!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm lekker genieten van die taart en wat een mooi cadeau kreeg ze zeg.

    BeantwoordenVerwijderen