1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 2 november 2014

de zomer in huis / the summer in home ~ tea towels


Ik heb de zomer in huis gehaald.
I have taken the summer in home.


Je hebt ze vast al ergens voorbij zien komen, deze theedoeken van Zeeman.
Ik weet niet of ik ze als theedoek ga gebruiken. Ze maken me in ieder geval blij.

We genieten volop van prachtig herfstweer met temperaturen oplopend tot 20 graden Celsius. 

Maybe you have seen them on the world wide web, these tea towels from Zeeman.
I do not know if I'm going to use them as a tea towel. They make me at least happy.

We enjoy beautiful autumn weather with temperatures up to 20 degrees Celsius.


21 opmerkingen:

  1. Ze zijn super! Die met die ananas... wauw! Zeeman wordt steeds hipper :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè! Ik heb ook een kussenhoesje met de flamingo's, zo leuk!

      Verwijderen
    2. Echt? Zelf gemaakt of komt deze ook van de Zeeman?

      Verwijderen
    3. Ook van Zeeman (2 euro). Heb nog een tweede gezocht voor Aaf, mijn schoonzus, maar niet gevonden.

      Verwijderen
  2. Dubbel kopen, zodat je 1 als theedoek kan gebruiken en met de andere iets leuks kan doen. Word je dubbel vrolijk dan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is i.d.d. een goeie tip!

      Verwijderen
    2. Dat had ik niet bedacht. Inderdaad een goed idee!

      Verwijderen
  3. Die zijn echt mooi! En nee, ik had deze nog niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag ergens het kussenhoesje met de flamingo's en bedacht toen dat ik heel snel naar Zeeman moest ;-)

      Verwijderen
  4. Wat zijn ze leuk en vrolijk! Hier nog niet gezien....X Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. They are beautiful... and perfect for creating happy moods! Maybe they are the perfect solution to the upcoming winter weather ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You can use anything in the fight against the Canadian winter ;-)

      Verwijderen
  6. ik heb die met de flamingos en groene driehoekjes omgetoverd tot een handtas :-)

    BeantwoordenVerwijderen