1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 15 november 2014

babyspullen / babystuff 3

Mijn zusje vond in ons ouderlijk huis een oud tijdschrift met breipatronen voor kinderen.
My sister found in our parental home an old magazine with knitting patterns for children.


Ze vroeg tante Annelies om er iets uit breien 
voor zoon Yann (nu 7½ maand oud). 
Het werd dit vestje met raglanmouwen.

She asked aunt Annelies to knit something according to one of the patterns 
for son Yann (now 7½ months of age).
It became this cardigan with raglan sleeves.

Ik vind de foto's en de kleding geweldig!
I like the pictures and clothing!

babyspullen 1 en 2

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Van mijn moeder heb ik ook een stapel oude Marions bewaard met de intentie er ooit iets uit te maken, maar op de één of andere manier komt het er maar niet van... misschien toch maar eens gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit vestje is goed te doen, maar veel breipatronen vind ik erg ingewikkeld. Mijn moeder was daar goed in en heeft de basis geleerd op de huishoudschool. En mijn tante ook en zij maakt van alles! Ik heb geen geduld!

      Verwijderen
  2. Prachtig die oude tijdschriften. Het lijken wel poppen op sommige foto's.
    Yann krijgt een mooi vestje in een mooie blauwe kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, op sommige foto's lijken het poppen.
      Mooi blauw! Alhoewel ik al de pastelkleuren ook prachtig vind.

      Verwijderen
  3. Hij is prachtig geworden. Ben verliefd op alle plaatjes in het boekje;) Maar zoveel vestjes hebben we nou ook weer niet nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful knitting and I love the blue! Learning how to knit has always been on my "to do" list but, unfortunately, it keeps getting pushed further down the list ;)

    BeantwoordenVerwijderen