1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 7 november 2014

150 blog posts and a give away

Ik maakte een feestslinger.
I made a festive garland.

Op die middag in Amsterdam heb ik mezelf ook een grote pons kado (8 cm) gedaan.
On that afternoon in Amsterdam I gave myself also a big punch (8 cm).

Bij VAN BRITT deed ik het idee op voor de slinger.
At VAN BRITT I saw the garland.

Ik maak een feestslinger voor je. Wil je winnen? Laat dan een reactie achter op dit blogbericht.
Geef maximaal zes trefwoorden voor de slinger die je wilt ontvangen. Dat kunnen kleuren zijn, maar ook 'jongen', 'pastel', 'atlas', een leeftijd, Kerstmis. Verzin het maar!
En je ontvangt ook een gevulde envelop ter verhoging van de feestvreugde.
Het is wel de bedoeling dat je volger bent of wordt (het liefst op Bloglovin').

I make a festive garland for you. Want to win? Please leave a comment on this blog post.
Enter up to six keywords for the garland that you want. This can be colors, or subjects as 'boy', 'pastel', 'atlas', an age, Christmas, whatever. You name it!
And you will also receive a stuffed envelope to increase the fun.
It is the intention that you are or become a follower (preferably on Bloglovin').



Bij meer dan één reactie gaan we lootjes trekken. 
Mijn jongste zoon fungeert als notaris.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

If there is more than one reaction we draw lots. 
My youngest son act as notary.
I also send internationally, but not registered.

Laatste dag om mee te doen is vrijdag 14 november (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Friday, November 14 (23:59 Dutch time).

8 opmerkingen:

  1. Ageeth proficiat met je 150ste blog! Ik durf bijna niet, maar doe toch graag mee met deze leuke give away! 6 woorden voor de slinger... retro, oranje, grijs, stoer, jongens, fluo!
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe mee! Bij een slinger denk ik aan gezelligheid, Lode, felle kleuren, binnenkort 2de verjaardag en tot slot: het moet niet altijd feest zijn om je huisje te versieren.

    Langer als 6 woorden maar dan kan ik beter uitleggen :-)

    Heb je mooi gemaakt trouwens die slinger, is dat duur zo'n pons?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik volg je nog maar net, maar een 150ste blogpost is erg veel! Ik waag ook een poging, want ik ben dol op slingers: zwart, wit, grafisch, stippen, dieren, Noah (naam van mijn zoon ;). X, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on reaching 150 posts!!! Your blog is lovely and I hope you keep on posting!

    Christmas, Dutch, tradition, Ageeth, festive, personality :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 150e, dat doe je goed. Op naar de volgende 150. Ik hoop dat je nog lang door gaat zo. De slinger is prachtig dus ik doe graag mee: feestje, gezelligheid, pluk de dag, kaarsjes, gefeliciteerd en taartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke slinger en proficiat met je 150ste post!! Ik denk bij een slinger aan: lichtgroentinten,wit,stipjes,glitter,bloemen en gezelligheid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg! Je bent lekker bezig, gefeliciteerd:)

    BeantwoordenVerwijderen