1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 12 oktober 2014

zon~dag / sun~day 3

dahlia (uit de tuin) van mijn broer en schoonzus
vaas van de kringloop

dahlia from (the garden of) my brother and sister in law
vase thrift find

Locatie: een schuur van de boerderij waar mijn opa en oma en vader en moeder gewoond hebben en waar nu mijn jongste broer en schoonzus wonen.

Location: a barn of the farm where my grandparents and father and mother lived and now my younger brother and sister in law.



En een kadootje voor Ingrid van Ingthings.
We gaan naar Amsterdam voor het boekenfeestje
ter ere van het verschijnen van Vive la vie.

And a gift for Ingrid of Ingthings.
We go to Amsterdam for the book party
to celebrate the publication of Vive la vie.

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleurschakeringen heeft die bloem! En weer een prachtig ingepakt cadeautje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Veel plezier vandaag op het boekenfeestje van Ingthings!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel Alet. Ik ben er zo mee in mijn nopjes dat ik er een watermerk op heb gezet ;-))

      Verwijderen
  4. Prachtige foto en dat in de schuur! Veel plezier op het feestje:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Henri mag niet opruimen van mij voor de volgende 'shoot'!

      Verwijderen
  5. Vaasje cadeau gedaan? Volgens mij heb ik hem voorbij zien komen bij Ingthings ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben dezelfde! De vaas komt ook voor in het nieuwe boek.
      Ik heb lekkers voor bij de (dessert) koffie cadeau gedaan: mini macarons en pastilles. Dan is het opgeruimd wanneer het op is ;-)

      Verwijderen