1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 15 oktober 2014

upcycle challenge THE RESULTS


THE RESULTS

Aaf


Marloes: By Marloes Thuis


Alet: Toilylu


van mij/by me
geïnspireerd door de embroidery van/inspired by the embroidery of Shaun Kardinal 

Wat mij betreft kiezen we als deelnemers allemaal één leukste in plaats van een top drie. Anders valt één van de vier buiten de podiumplaatsen.
De eeuwige roem is alvast voor ons allemaal. 
Applaus voor jezelf en bedankt voor het aannemen van de uitdaging!
Ik vond het heel leuk om te doen.

For me, we choose as participants all the one we like best instead of a top three.
Otherwise one of the four is outside the podium places.
In any case the eternal fame is for all of us.
Applause for yourself and thanks for accepting the challenge!
For me it was very fun to do.

7 opmerkingen:

  1. Ik had bewust niet mee gedaan omdat ik niet wist hoe ik ze kon opleuken. Maar als ik deze creaties allemaal zie, zeer geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben iets anders dergelijks aan het bedenken en schroom dan niet. Het is ook geen kwestie van goed of fout. Alles is leuk, omdat iemand de moeite heeft genomen en er iets van haarzelf heeft 'ingelegd'!

      Verwijderen
    2. Volledig mee eens! Het meedoen was al een klein feestje :-)
      Dus Aurelie... ik zeg DOEN!

      Verwijderen
  2. Het resultaat van Alet had ik al op haar blog mogen bewonderen! En die van jullie zijn ook hartstikke leuk Ageeth & Aaf! Help ik kan niet kiezen!!! Ze zijn allemaal even uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dat is moeilijk kiezen zeg. De herfstkaart van Marloes vind ik erg mooi, de kleuren van de kaart komen overeen met de herfst en ik ben gek op VW busjes. De geborduurde kaarten van jou en Aaf zijn ook knap gedaan. Ik wilde zelf ook op de kaart gaan borduren maar dat is niet gelukt, gelukkig kon ik er nog iets overheen plakken. Je hebt ook mooie kleuren gekozen trouwens. Oja, ik denk dat je het resultaat per Mail vroeg; ik stuur je meteen een mail. Sorry Meiden, ik hou de spanning er nog even in.............

    BeantwoordenVerwijderen