1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 20 oktober 2014

the second challenge


de uitdaging / the challenge:

Maak postkaarten met (gedroogde) herfstbladeren.
Create postcards with (dried) autumn leaves.

Stuur mij voor 10 november een foto van je resultaat (maximaal 2 kaarten).
Send me before November 10 a picture of your results (up to 2 cards).

Doe je mee? Laat dan een reactie achter. Ik doe ook mee. 
Laat je kaarten op je blog zien of stuur mij foto's. 
Alle deelnemers kiezen een nummer 1. En de winnaar krijgt eeuwige roem!

Are you in? Please leave a comment.I'm in too.
Show your cards on your blog or send me pictures.
All participants choose a number 1, and the winner will receive eternal glory!


11 opmerkingen:

  1. count me in! Of het mooi gaat worden weet ik niet, maar ik ga mijn best doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedoel je echt kaarten van de bladeren of mogen het ook fotos zijn van de bladeren en die verwerkt dan?

      Verwijderen
    2. Mag allebei; je maakt me nu al nieuwsgierig!

      Verwijderen
  2. Ik doe weer mee hè.
    Ik ga nog steeds voor die eeuwige roem, nee hoor grapje gewoon leuk om mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ben ook weer van de partij! Leuk! Alleen...Ik ben op dit moment wel een beetje inspiratieloos :-( Misschien maar even richting het bos vandaag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pas op voor vallende bomen i.v.m. code rood! Let ook op rode puntmutsjes.
      Jij inspiratieloos? Kijk maar op je Pinterest ;-)

      Verwijderen